• Ik heb een serie en die wordt bijna niet gemaakt.
    Ligt het dan aan mij of kan ik gewoon niet schrijven?
    Ik bedoel als een serie amper wordt gemaakt...
    Zouden jullie hem toch is willen proberen,hier zijn een paar stukjes:

    Voorzichtig open ik mijn ogen.Ik slaag een diepe zucht en sluit ze direct weer tegen de felle zon.Ik hoor wat voetstappen."Opstaan!"Ik kreun en draai me om."Tohom!"hoor ik Bill geiriteerd zeggen."Bihil!"doe ik hem na."Nou ség."Beledigd loopt Bill terug de kamer uit.Voorzichtig open ik 1 oog en dan het anderen.Ik kruip uit mijn reusachtige bed en loop naar de luxeuse badkamer.

    Ik loop rustig door New York.Waarom moeten we tevoet gaan ?"vraagt Bill ."Gezonder volgens Peter."zegt Gustav.Boos loopt Bill door.Ik kijk hem zuchtend na.'Wat verschillen we toch!'"Ehm,ken je de weg eigenlijk wel ?"vraag ik aan Georg die voorop loopt."Jep."Hij haalt een plan uit zijn zak."Man al die straatjes!"zegt Gustav.Ik kijk ook is op de kaart en zie dat hij wel gelijk heeft.Zoveel straten!"Bill!"Zoekend kijk ik om me heen.'Waar is die nu ?'"Verdomme Bill!"roep ik boos.
    Moe steek ik de sleutel van mijn hotelkamer in het sleutelgat.Een klik duid aan dat de deur open is."Tot morgen."zeg ik tegen Bill die naast me slaapt."Tot morgen."Ik loop naar binnen en sluit de deur terug achter me.Voor de zekerheid doe ik hem maar opslot.Ik kijk verlangend naar mijn bed maar neem eerst een schone boxer en loop naar de douche.Ik draai de kraan helemaal open en kleed me snel uit.Wanneer ik onder het water sta gaat er even een rilling door me heen.Snel zet ik het wat warmer.Ik moet denken aan het intervieuw.Een van de vragen was ofdat ik verliefd was.Ik heb nee geantwoord maar ben daar eigenlijk niet zo zeker van.
    en de link van de proloog:
    http://www.quizlet.nl/quiz/214207/the-girl-with-the-black-dress-proloog/
    <3 TomAdoratie


    The soul needs autumn.

    > twee keer geopend > slotje


    If you had never come out of the blue, I would've stay