Ik moet op school beginnen aan mijn 2e tekening waar ik weer een half jaar voor krijg, maar de 2 thema's waar ik uit kan kiezen vind ik toch wel pittig, dus ik vroeg me af of jullie inspirerende dingen hebben?
De thema's zijn wankel evenwicht en je kunt er niet omheen.
Ik had wel wat ideeën, maar vind het allemaal net niet.. hét ofzo.
Dus ik hoop erop dat jullie inspirerende ideeën of plaatjes hebben [:
Mijn ideeën
Wankel evenwicht:
- Ballerina in zo'n zittende houding op de grond met om haar heen allerlei felle en donkere kleuren.
- Dikke lijn door midden van tekening, links helft van een blij gezicht met mooie wereld er omheen zeg maar en rechts het tegenovergestelde.
- Dode, lege vlakte met paar dode zielige boompjes. In het midden een jong boompje met mooie groene bladeren dat er echt uitspringt. Wankel evenwicht, het leven is niet eerlijk verdeeld enzo.
- Iets met de natuur die van slag is.
Je kunt er niet omheen:
- Iets met van die awesome zakhorloges aan bomen en die geven dan tijd aan. De tijd blijft altijd lopen en je kunt er niet omheen en uiteindelijk zal je toch sterven. :A
- Scherven van een spiegel die droevig gezicht weerspiegelen. Symboliseert de moeilijke periodes tijdens je pubertijd waar je simpelweg niet omheen kunt.
[ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 19:16 ]
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.