• Ik moet op school beginnen aan mijn 2e tekening waar ik weer een half jaar voor krijg, maar de 2 thema's waar ik uit kan kiezen vind ik toch wel pittig, dus ik vroeg me af of jullie inspirerende dingen hebben?

    De thema's zijn wankel evenwicht en je kunt er niet omheen.

    Ik had wel wat ideeën, maar vind het allemaal net niet.. hét ofzo.
    Dus ik hoop erop dat jullie inspirerende ideeën of plaatjes hebben [:


    Mijn ideeën
    Wankel evenwicht:
    - Ballerina in zo'n zittende houding op de grond met om haar heen allerlei felle en donkere kleuren.
    - Dikke lijn door midden van tekening, links helft van een blij gezicht met mooie wereld er omheen zeg maar en rechts het tegenovergestelde.
    - Dode, lege vlakte met paar dode zielige boompjes. In het midden een jong boompje met mooie groene bladeren dat er echt uitspringt. Wankel evenwicht, het leven is niet eerlijk verdeeld enzo.
    - Iets met de natuur die van slag is.

    Je kunt er niet omheen:
    - Iets met van die awesome zakhorloges aan bomen en die geven dan tijd aan. De tijd blijft altijd lopen en je kunt er niet omheen en uiteindelijk zal je toch sterven. :A
    - Scherven van een spiegel die droevig gezicht weerspiegelen. Symboliseert de moeilijke periodes tijdens je pubertijd waar je simpelweg niet omheen kunt.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 19:16 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    EHm lekker een domme iets wat er bij wankel even wicht naar me opkomt.
    Wel in 3d dan doen.
    2 circels met een plank erop. en bij die andere denk ik gelijk aan een heg of muur. wauw ik heb vage brainstorms


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Delightee schreef:
    EHm lekker een domme iets wat er bij wankel even wicht naar me opkomt.
    Wel in 3d dan doen.
    2 circels met een plank erop. en bij die andere denk ik gelijk aan een heg of muur. wauw ik heb vage brainstorms


    ja, maar die vrouw gaat dan vragen waar het symbool voor staat en wat het idee erachter is en wat je het publiek duidelijk wilt maken en dergelijke.

    Dus het moet wel iets van betekenis hebben :A


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wankel evenwicht.
    Één.
    Twee.
    Drie.

    Je kunt er niet omheen.
    Één.
    Twee.
    Drie.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bij het tweede denk ik aan dingen uit het dagelijks leven wat je moet doen en er dus gewoon niet om heen kan..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hmm, ik zal mijn eigen ideeën wel even in beginpost droppen :A


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    heb wat ideeën in beginpost gedropt en biologist, vanwaar de keuze voor die 'je kunt er niet omheen' foto's?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zou die tweede doen, en dan iets met een klok/de tijd en jonge en oude mensen of zo.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vind de ideeën die je nu hebt al een goed begin. ^^


    Full of envy behind that anonymous mask

    Pollux schreef:
    Ik zou die tweede doen, en dan iets met een klok/de tijd en jonge en oude mensen of zo.



    Ik zou naar haar luisteren ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Endure schreef:
    heb wat ideeën in beginpost gedropt en biologist, vanwaar de keuze voor die 'je kunt er niet omheen' foto's?


    Hmm. Het liet me aan een boom midden op het pad van een bos denken. Om een of andere reden.
    En ja, je kunt moeilijk om de zee. Dus vandaar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Midna schreef:
    (...)


    Ik zou naar haar luisteren ;d


    Hmm, ik wil en kan geen oude mensen tekenen ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Hmm, ik wil en kan geen oude mensen tekenen ;p


    dan doe je tijd met grafstenen ? ;D lekker deprimerend maar ok xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bij wankel evenwicht zou je eventueel iets tekenen van iemand die net over een rand valt of zoiets?

    Maar die met die klok/tijd en spiegels bij je kunt er niet omheen vind ik allebei erg goede ideeën! Ik zou dan denk ik toch voor spiegels gaan, omdat er kans is dat men sneller ook op het idee iets met tijd te doen, komt (lijkt mij dan).


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Je laat me ergens aan denken. (Ik weet niet wie..)
    Teken een baby op een grafsteen. Je kunt niet om het leven. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Je laat me ergens aan denken. (Ik weet niet wie..)
    Teken een baby op een grafsteen. Je kunt niet om het leven. ^^


    Ah nee, dat vind ik crue xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.