• Ik had gister een wiskunde s.o. over tanges en hoeken berekenen. Nou kregen wij een invaller die dus echt geen orde kan houden. Een paar zeiden dat we het gele blad (blad met berekeningen) erbij mochten houden. Dat mocht eigenlijk niet. Dus wij s.o. gemaakt. Vandaag kregen we de punten maar hij was erachter gekomen en ook dat veel aan het kletsen waren. Ik had een 9,2 en ik had dat blad niet gebruikt. Nu telt het punt nietmeer mee(huil). het s.o. kunnen we ook niet meer overdoen omdat we volgende week PTA hebben en geen lessen meer.
    Nou baal ik hier echt van.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat kan ik me voorstellen :O Naja, het is nog altijd een voldoende ;) Maar is inderdaad wel zonde.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Meh. Dat is wel balen ja D:


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    Meh. Dat is wel balen ja D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ach schatjepopje, ik heb er gisteren een 1,7 voor gehaald. Komt wel weer goed. Het kan altijd slechter! ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ai, das kut. Nou je kunt sowieso jezelf een schouderklopje geven omdat je zo'n goed punt hebt gehaald. Misschien kun je nog vragen zeiken of ie 'm misschien laat meetellen ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Tja, had dan gezegd dat dat blad niet gebruikt mocht worden. Leraren komen er toch altijd wel achter.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik had het kunnen zeggen maar ik dacht dat ze alleen die personen zouden straffen. Nou sta ik een 8,2 voor wiskunde maar hoe hoger hoe beter inpreciepe. Ja ik ben blij dat ik een hoog punt heb maarja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    I know how you feel. (cat)
    Fucking twee onvoldoendes hierzo, it sucks.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Had ik ook, die man had niet gezegd dat wij onze rekenmachine's niet mochten gebruiken.
    En ik had dat ding alleen gebruikt om te controleren
    Ik had ook een 9 ofzo en ik sta een 2,5 gemiddeld


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one