• Summercamp ~ RPG

    Summercamp is een RPG over een groep jongeren die door hun ouders op zomerkamp gestuurd worden. De jongeren zijn allemaal heel verschillend en gaan allemaal met tegenzin naar het kamp. Eerst is er dan ook niks aan, maar hoe meer activiteiten er met de groep gedaan worden, hoe meer vriendschappen er ontstaan en hoe leuker het kamp word.. Maar het einde komt langzaam in zicht en daar ziet iedereen tegenop.


    Nodige rollen: 14 jongeren en 3 begeleiders.
    Maximaal 2 rollen per persoon.Vul dit lijstje in:

    Jongere/begeleider:
    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd[jongeren 16 t/m 18, begeleiders 20+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk[het liefst met foto]:
    Extra:

    ROLLEN:
    Jongeren: VOL VOL VOL.
    - ZAYNxBIEBER ~ Matthew Alexander Cooper
    - DracoWeasly ~ Madelaine Rose Star
    - thePineapple ~ Henry McPolasky
    - Randomness ~ Chiya Amorina Hoshi
    - Randomness ~ David Thompson
    - Sunsparkle ~ Jessica Kate Madi Lincon.
    - Sunsparkle ~ Samuel Tyler Jake Bennet
    - Diapal ~ Luel Raven Dillano
    - Captivity ~ Ryan Cole
    - Captivity ~ Emily "stacey" Cole
    - Spyclon ~ Ivar Chapesule
    - Bailas ~ Asya Mischa Shura Ivanova
    - HurtedHeart ~ Jade Skyler Dion
    - HurtedHeart ~ Alex Ryan Happle




    Begeleiders: VOL VOL VOL.
    - DracoWeasly ~ Rosalinda Marie McKane
    - Bailas ~ Jalena Mila Yanka Rusic
    - thePineapple ~ Isabell Alexis Yordan


    Maximaal 2 rollen per persoon!

    Activiteiten-indeling:
    MAANDAG 1:
    - Ontvangst
    - Terrein verkennen
    DINSDAG 1:
    - Raften
    - Kampvuur
    WOENSDAG 1:
    - Vrij
    DONDERDAG 1:
    - 's avonds dropping in het bos
    VRIJDAG 1:
    - Sporttoernooi
    ZATERDAG 1:
    - Vrij
    ZONDAG 1:
    - Naar het strand
    - Kampvuur
    MAANDAG 2:
    - Uitje naar dorp in de buurt
    DINSDAG 2:
    - pretpark
    WOENSDAG 2:
    - Vrij
    DONDERDAG 2:
    - Afscheid

    Voor elke dag word een nieuw topic gemaakt, dus maak ze niet te kort (;

    Als we echt te weinig rollen krijgen beginnen we gewoon met minder mensen. Indeling van slaapkamers komt zodra alle rollen ingevuld zijn. Reserveren mag, maar na 1 dag vervalt je reservering anders ik het niet eerlijk voor anderen.

    REGELSSS:
    - relaties mogen ofcourse, juist leuk. Maar alleen als de ander het er mee eens is.
    - 16+ stukjes mogen, als je het normaal beschrijft.
    - niet praten voor anderen, dan laat je ze soms dingen zeggen die ze niet willen zeggen.
    - Natuurlijk niet te lange stukjes schrijven (;
    - als de RPG is begonnen en je schrijft iets OOC(Out Of Character) Doe dat dan tussen ( ), [ ] of { }


    BEGINT MORGEN, IEDEREEN KRIJGT EEN LINK VAN TOPIC 1.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2012 - 21:22 ]


    The universal language of art.

    mag ik iemand reseveren ik zit op mijn telefoon dus dat is niet zo makkelijk iets invullen

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 21:16 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jongere/begeleider
    Volledige naam: Henry McPolasky
    Roepnaam: Henry
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Henry is iemand die geen gevoelens lijkt te hebben. Hij kent geen angst en deinst niet terug. Hij is een beetje mysterieus en soms nogal wat afzonderlijk. Je kunt gemakkelijk een hekel aan hem krijgen; hij hoeft ook niet dat je hem aardig vind, al kan hij je makkelijk aan een lijntje krijgen als hij dat wilt. Maar zal het zomerkamp zijn hart openen?
    Uiterlijk:


    Extra: Henry heeft een beetje een mysterieus verleden en is een zeer goede spion.


    Cookies!

    DracoWeasley schreef:
    mag ik iemand reseveren ik zit op mijn telefoon dus dat is niet zo makkelijk iets invullen


    Ofcourse, je reservering staat op de lijst. Zorg wel dat je de rol binnen 24 uur invult!(:


    The universal language of art.

    Jongere/begeleider: Jongere.
    Volledige naam: Chiya Amorina Hoshi
    Roepnaam: Chiya of "L" [Van de anime Death Note, meer hierover bij innerlijk]
    Leeftijd[jongeren 16 t/m 18, begeleiders 20+]: 17
    Innerlijk: Chiya is een behulpzaam, mysterieus meisje. Ze houdt van muziek, en je kunt haar beter niet storen als ze muziek aan het luisteren is. Ze flirt niet veel, maar is goed met jongens. Ze merkt het niet als een jongen haar leuk vindt ;P Ze kan goed gitaar spelen en zingen, en tekenen kan ze ook goed. Ze durft geweld te gebruiken om mensen te beschermen of voor zichzelf op te komen. Ze is ook gek op anime, vandaar de bijnaam L.
    Uiterlijk[het liefst met foto]:

    Chiya heeft bruin, krullend haar en een normaal figuur. Ze draagt niet vaak jurkjes of hakken, ze houdt meer van grappige shirts, versleten spijkerbroeken en sneakers.
    Extra: Chiya is deels Japans [ze heeft normale ogen (;], en ze kan ook een beetje Japans. Ze is single.

    thePineapple schreef:
    Jongere/begeleider
    Volledige naam: Henry McPolasky
    Roepnaam: Henry
    Leeftijd: 18
    Innerlijk: Henry is iemand die geen gevoelens lijkt te hebben. Hij kent geen angst en deinst niet terug. Hij is een beetje mysterieus en soms nogal wat afzonderlijk. Je kunt gemakkelijk een hekel aan hem krijgen; hij hoeft ook niet dat je hem aardig vind, al kan hij je makkelijk aan een lijntje krijgen als hij dat wilt. Maar zal het zomerkamp zijn hart openen?
    Uiterlijk:


    Extra: Henry heeft een beetje een mysterieus verleden en is een zeer goede spion.


    Je staat erbij!


    The universal language of art.

    ZAYNxBIEBER schreef:
    (...)

    Ofcourse, je reservering staat op de lijst. Zorg wel dat je de rol binnen 24 uur invult!(:


    ik heb net mijn laptop opgestart dus zal het gelijk doen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    DracoWeasley schreef:
    (...)

    ik heb net mijn laptop opgestart dus zal het gelijk doen


    Is goed, nog beter (:


    The universal language of art.

    Jongere/begeleider: Jongere
    Volledige naam: Madelaine Rose Star
    Roepnaam: Maddie
    Leeftijd[jongeren 16 t/m 18, begeleiders 20+]: 17
    Innerlijk: ze is door haar verleden best wel opzichzelf en vindt het moeilijk om daarom ook vrienden te maken maar als je eenmaal haar vertrouwen heb is ze erg behulpzaam en gezellig
    Uiterlijk[het liefst met foto]:


    Ze heeft krulllend blond haar en heldere blauwe ogen ze is herkenbaar aan haar zwarte leren jackje wat ze bijna altijd aanheeft
    Extra: Ze is op school veel gepest en haar vrienden hebben haar daardoor ook laten stikken en haar ouders hebben het beste met haar voor ookal lijkt dat soms niet zo en ze is single

    [ bericht aangepast op 3 feb 2012 - 22:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jongere/begeleider: Jongeren
    Volledige naam: Jessica Kate Madi Lincon.
    Roepnaam: Jess.
    Leeftijd[jongeren 16 t/m 18, begeleiders 20+]: 17 jaar.
    Innerlijk: Jess is een meisje dat weet wat ze wilt. Ze is niet omkoopbaar en niet Naïf. Ze heeft veel geleerd uit het verleden en zal de fouten die ze toen gemaakt heeft zeker niet opnieuw maken. Ze is heel open en zal dus alles zonder problemen zeggen. Ze schaamt zich voor niets of niemand en is blij met wie ze is. Niet dat ze haar moet schamen. Vrienden maakt ze makkelijk maar als het meer wordt moet er echt een klik zijn. Een vonk zoals zij het liever zegt. Voor de rest is het een actief en vrolijk persoon die open staat voor alles en iedereen.
    Uiterlijk[het liefst met foto]:


    Extra: Ondanks haar leeftijd heeft ze nog nooit een vriendje gehad. Niemand was er met die vonk, of ze kwam gewoon de verkeerde mensen tegen. Ze heeft een redelijk druk verleden gehad met onderandere dans en muziek. Ze kan nu nog altijd gitaar en piano bespelen en Ballet kan ze ook nog altijd perfect.

    Iedereen die al een rol heeft ingevuld staat er nu bij! En er mogen nog best wat jongens bij, zodat het ongeveer gelijk is met jongens/meisjes. Ik ga nu zelf een rol invullen.


    The universal language of art.

    Ik reserveer een jongen. Een idee is om een plattegrond te maken? Is misschien wat handiger. Als dat niet lukt kun je nog altijd een beschrijving van de omgeving plaatsen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jongere/begeleider: Jongeren
    Volledige naam: Samuel Tyler Jake Bennet
    Roepnaam: Sam
    Leeftijd[jongeren 16 t/m 18, begeleiders 20+]: 18 jaar.
    Innerlijk: Sam doet zich voor als een stoere jongen maar onder al dat stoere zit een peperkoeken hartje. Hij wordt niet snel verliefd maar als hij verliefd is dan meent hij het. Hij is een gesloten persoon voor vreemden maar voor bekenden is hij een open boek.
    Uiterlijk[het liefst met foto]:

    [LINKS]
    Extra: Hij heeft een tattoo ter hoogte van zijn rechtborst. Het is een veer met vliegende vogeltjes dat hem doet herinneren aan zijn verleden wat toch niet al te makkelijk was.

    Jongere/begeleider: Jongere.
    Volledige naam: Matthew Alexander Cooper
    Roepnaam: Mat of Mattie
    Leeftijd[jongeren 16 t/m 18, begeleiders 20+]: 17.
    Innerlijk: Matthew is een zelfverzekerde jongen, alleen laat hij het niet altijd merken. Bij onbekenden is hij best verlegen maar bij zijn vrienden en mensen die hij goed kent is hij juist een hele sociale, spontane, vrolijke jongen. Hij heeft veel vrienden die allemaal om hem geven, maar zijn ouders hebben hem op kamp gestuurd omdat hij de laatste tijd helemaal kapot was. Hij had even een break nodig vonden ze en daarom is hij nu hier.
    Uiterlijk[het liefst met foto]: http:

    Extra: Zijn doel is om hier veel nieuwe vrienden te maken.


    The universal language of art.

    Diapal schreef:
    Ik reserveer een jongen. Een idee is om een plattegrond te maken? Is misschien wat handiger. Als dat niet lukt kun je nog altijd een beschrijving van de omgeving plaatsen.


    Zal ik doen zodra alle rollen zijn ingevuld.
    Ik zet je reservering op de lijst!
    Wanneer heb je 'm af?


    The universal language of art.

    NOG 5 JONGEREN EN 3 BEGELEIDERS BESCHIKBAAR!


    The universal language of art.