• Ik dacht, ik ga ook maar eens een gokje wagen. Ik weet nog niet hoevaak ik een nieuw hoofdstuk ga schrijven aangezien ik gewoon fulltime werk.
    Echter de bedoeling is wel om iedere 2 dagen minimaal 1 hoofdstuk te doen. Ik hoop dat het onderwerp en mijn schrijfstijl jullie een beetje kan boeien :)

    Ohja:

    back to Afghanistan 16+

    Een echt verloop van het verhaal heb ik niet en verzin ik on the go. Zoals de titel al een beetje aangeeft gaat het over een jongeman die dient in het leger.
    Hiervoor moet hij uiteindelijk naar Afghanistan en maakt daar natuurlijk van alles mee oa. geweld, romantiek, sterfte, leven, misdaad, en liefde.
    Een klein stukje uit het eerste hoofdstuk: "Ga even zitten" zei hij zachtjes. Ze liet hem binnen en ging op de bank zitten met opgetrokken benen. Ik heb me aangemeld bij het leger" begon hij. Ze schrok, dit was totaal niet wat ze verwachte.
    "Ma.. maar.." stamelde ze, "ik weet niet wat ik moet zeggen. Waarom?" voegde ze toe..

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 0:48 ]

    Het is fijn als je er een korte beschrijving bij zet. Dan lezen mensen het eerder.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Het is fijn als je er een korte beschrijving bij zet. Dan lezen mensen het eerder.


    Zo iets? :)

    Exentric90 schreef:
    (...)

    Zo iets? :)


    Jaaa, dan is het al een stuk duidelijker en aantrekkelijker!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Jaaa, dan is het al een stuk duidelijker en aantrekkelijker!


    Dankje voor de tip :)

    De reden waarom ik zulke verhalen niet lees is omdat de schrijver vaak niet genoeg of onvoldoende weet over dit onderwerp.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    De reden waarom ik zulke verhalen niet lees is omdat de schrijver vaak niet genoeg of onvoldoende weet over dit onderwerp.


    Lijkt me bij mij niet echt t geval. Just sayin' ;)

    Hoofdstuk 2 staat er in :) Hoop dat het nog steeds aanlokkelijk blijft om te wachten op hoofdstuk 3 :)

    Hoofdstuk 3 is out! :D