• Heey lievords!! ik zoek nog 2 rollen!!:D

    ik zoek nog 2 rollen!!

    het verhaal heet:

    I fell in love with you, in that one photo Shoot...[Th]

    waarom het verhaal zo heet enzo dat vertel ik nog niet!!MAar het wordt wel een TC en een G'cest in een!!;)GEEN bandcest!!

    1.Het zusje van Georg!(in die serie heeft hij die!:P): Bezet!;)
    2.BF Georg!!: bezet!!!

    Wat wil ik van je weten?:

    Dit:

    Rol:

    Naam(mag je zelf bedenke!;)):

    -voornaam:



    -Leeftijd:



    -wat vindt je van G'cest? en TC?(als je voor één van de zusjes speelt is het wel leuk als je dan iets in vult van: Leuk om te zien dat mijn broer blablabla!xD Tis maar een hint heá!;)):



    -Tekstje:



    -Plaatje!(niet te bloot en graag url):


    IK KIES DE BESTE!! NIET DE EERSTE!!
    Succes!;)



    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Rol 1

    Naam: Janouk, maar Sam in het verhaal..xD


    i need you like a heart needs a beat.

    zusje


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol: Zusje Georg



    Naam: Michelle


    Rol: 1



    Naam: Shanice


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    te laat :(


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    bf georg

    -voornaam: Kim


    -Leeftijd:20

    -wat vindt je van G'cest? en TC?: Leuk ja heel erg leuk:D

    Plaatje;http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Tekstje;
    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 20 jaartjes oud.En ik ben de BF van Georg.Ja die van Tokio Hotel Ja.Georg is egt soms een schatje.Hij staat altijd voor iedereen klaar.Ik ken hem al ongeveer 4 jaar. En daarom zijn we hele erge goed vrienden geworden zeg maar Bf's van elkaar.
    Ik woon nog altijd bij me ouders en me erge irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.whaa ik moet gaan zie je later(K)



    -XxX- Kim

    Naam(mag je zelf bedenke!):



    -voornaam:
    Sam


    -Leeftijd:
    16

    -wat vindt je van G'cest? en TC?:
    Niet storend, fascinerend, geil..xD tja.
    Maaar, 't moet wel goed geschreven zijn!

    -Tekstje:
    Heei!
    Ik ben Sam,
    Sam Listing.
    Juist! Ik ben het zusje van...
    Het zusje van de wereldberoemde Georg Listing.
    Soms heel irritant, maar het kan ook z'n voordelen hebben.
    Mijn hobbies zijn zingen en basgitaar spelen, ik speelde altijd met Georg toen hij nog niet zo heel erg beroemd was!
    Georg en ik hebben echt een heel sterke band!
    Verder houd k ook nog van films kijken en winkelen, *met Georgs geld*
    Ik kan er absoluut niet tegen wanneer mensen liegen of oneerlijk zijn, eerlijk duurt het langst, en daarmee bereik je het meest!

    maargoed, k moet gaan!

    liefs, Sam!




    -Plaatje!(niet te bloot en graag url):

    http://media.photobucket.com/image/scene/ISyZzooee/Scene/5dc97669877a60840004c01e9e6123.jpg


    i need you like a heart needs a beat.


    Rol: zusje Georg :)



    Naam(mag je zelf bedenke!):


    -voornaam: Shanice







    -Leeftijd: in quiz 16 ofzeu







    -wat vindt je van G'cest? en TC?:
    Ik vind het soms een ietsi pietsi erg da ik hem nu moet delen met Gustav wie kan ik dan in de zeik nemen??!!!Maar ik vind alles goed als die maar gelukkig is en zijn hartje volgt!!!







    -Tekstje:
    Heey Mensen!!
    Ik ben Shanice Listing(:P)
    Jah Listing,ik ben het zusje van Georg.Die aap van TH.Ik zeg altijd dat die een aap is,maar dat zeg ik alleen omdat hij men broer is!Ik hou veel van hem en ik vind het daarom jammer dat die vaak op tour enzeu is!!Ik ken de rest van de band ook,Ze zijn wel cool!Whaha ik ben 16 jaar oud en ik hou van winkelen,uitgaan en dat soort dingen verder ben ik verslaafd aan lolly's en kauwgom,En natuurlijk aan muziek!Ik heb niet zo super veel vrienden,maar wel goede vrienden!!
    Veel meisjes willen mijn vriendinnen zijn om daardoor in contact te komen met Georg.Ik vind dat erg zielig.Die zijn geen elke vriendschap waard ook al was ik de zus van de precident!!
    Ik verveel me vaak thuis omdat ik niemand dan kan pesten of gepest word!Georg pest me als hij thuis is en ik haal altijd streken uit bij hem!Als de rest van de band er is helpen ze mij!!Georg doet alsof hij het niet uit maakt maar ik hoor zijn hersen gwn kraken voor een streek!!We doen best veel dingen samen om de tijd in te halen die we verloren zijn omdat hij op tour moest.We gaan vaak naar pretparken,zwembaden en dat soort dingen.Ik ben altijd blij als die op tour gaat maar als die dan 10 min weg is mis ik hem verschikkelijk!!Nou genoeg gepraat over die aap!!nu gaan we het hebben over mij!!!Ik zit op Hiphop.Ik vind het leuk om te dansen enzeu!!Hier boven zie je mij!!!stoer he xD
    ach jah da was het over mij :P
    ik gaaai

    xoxo <33






    -Plaatje!(niet te bloot en graag url):
    http://www.moviepie.com/staff/honey.JPG


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol: Zusje Georg



    Naam(mag je zelf bedenke!):



    -voornaam: Michelle







    -Leeftijd: 16?







    -wat vindt je van G'cest? en TC?: Allebei super!!!







    -Tekstje:

    Heey Lieford!!

    Ik ben dus Michelle, en ben het zusje je van Georg! Hij is echt een super broer! Ik weet echt niet wat ik zonder hem zou moeten. Maar wat ik wel haat aan mezelf is dat ik zo bang ben dat ik hem kwijt raak aan de fans,Terwijl ik weet dat dat niet gaat gebeuren! Maar ergens ben ik bang, dat die mij zal vergeten.. Maar ik moest mezelf voorstellen en geen medelijden met mezelf hebben; Ik ben dus Michelle en ben 16 jaartjes jong! Ik heb een obsessie aan Shoppen en Gitaar spelen! En raak mijn gitaartje met een vingertje aan en je bent dood! Hij is mijn alles [a]. En nee het is niet zo dat ik profiteer van mijn broer zijn geld. Ik verdien alles zelf, ik werk gewoon in een winkel waar ik het ontzettend naar mijn zin heb! Die foto is gemaakt toen ik mee moest naar zo'n interview met TH x] Ik vind mezelf wel op Georg lijken x'] maarja wat wil je ook als je broer en zus bent [a]! Maar ik moet gaan! Ik had net even pauze maar moet nu weer werken x'D

    Byeee.<3







    -Plaatje!(niet te bloot en graag url): http://celebrity-pics.movieeye.com/celebrity_pictures/Jennifer_Love_Hewitt_554424.jpg


    -Hoopt dat ze de rol krijgt!- Sorry als je dat haat :S

    I fell in love with you, in that one photo Shoot...[Th]

    Het is met dubbel o x']

    maakt niet uit! als je maar niet te veel spamt!:P

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    I fell in love with you, in that one photo Shoot...[Th]

    Het is met dubbel o x']


    Thanks voor de hint!:P

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik vindt dit spannend vraag me niet hoe maar ik vindt het spannendxD

    ik vindt dit spannend vraag me niet hoe maar ik vindt het spannendxD


    ik ooooooook..xD


    i need you like a heart needs a beat.