• Ik heb mijn gevoelens en dingen die gebeurt zijn beschreven in een stand alone, ik ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden. Of ik nog wat dingen moet verbeteren enzo.


    26 - 02 - '16

    Wauw, dat is het enige wat ik kan uitbregen.

    Wauw, omdat ik het mooi geschreven vind.
    Wauw, omdat het waargebeurd is.
    Wauw, omdat het heftig is.
    Wauw, omdat ik het knap vind dat je je gevoelens op papier hebt durven zetten.
    Wauw, dat je dit op internet durft te zetten.
    En wauw, omdat ik denk dat je een grote, lieve, dikke, vette hug nodig hebt <3


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Wauw, dat is het enige wat ik kan uitbregen.

    Wauw, omdat ik het mooi geschreven vind.
    Wauw, omdat het waargebeurd is.
    Wauw, omdat het heftig is.
    Wauw, omdat ik het knap vind dat je je gevoelens op papier hebt durven zetten.
    Wauw, dat je dit op internet durft te zetten.
    En wauw, omdat ik denk dat je een grote, lieve, dikke, vette hug nodig hebt <3


    Dankjewel (:
    Ik waardeer het echt dat je het mooi vind (:


    26 - 02 - '16

    Wauw, ik ben normaal niet zo van de stand alones, maar deze sprak me echt aan. Vooral omdat het waargebeurd is, denk ik. Ik vind het echt heel mooi geschreven en supergoed beschreven. Heel veel sterkte <3

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Dankjewel (:
    Ik waardeer het echt dat je het mooi vind (:


    Graag gedaan <3


    Inspiration can hit you any time

    RINUS schreef:
    Wauw, ik ben normaal niet zo van de stand alones, maar deze sprak me echt aan. Vooral omdat het waargebeurd is, denk ik. Ik vind het echt heel mooi geschreven en supergoed beschreven. Heel veel sterkte <3


    Dankje (:


    26 - 02 - '16

    Wow, hij is echt.. wow.. nou ik heb er gewoon geen woorden voor. Het nummer dat je gebruikt hebt voegt ontzettende waarde toe. Ik herkende het echt meteen: 'Skillet - Monster'. Ik zag het helemaal voor me. Echt ik wens je ontzettend veel sterkte. Meer kan ik denk ik niet voor je doen. Echt heel veel succes. En nogmaals: heel erg mooi.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Wow, hij is echt.. wow.. nou ik heb er gewoon geen woorden voor. Het nummer dat je gebruikt hebt voegt ontzettende waarde toe. Ik herkende het echt meteen: 'Skillet - Monster'. Ik zag het helemaal voor me. Echt ik wens je ontzettend veel sterkte. Meer kan ik denk ik niet voor je doen. Echt heel veel succes. En nogmaals: heel erg mooi.


    Dankjewel,
    ik ga ook al naar een psycholoog en ik ben aan medicijnen die mijn stemming moeten verbeteren. Ik ben namelijk best wel down de laatste tijd. Ik heb denk ik last van mijn winterdepressie, een te kort aan vitamine D en gewoon heel veel stress. Ik kom er wel weer bovenop, hoop ik.


    26 - 02 - '16