http://nl.youtube.com/watch?v=x59lgAu1rF8
Georgyy Goes Weirdo
-
14 mei 2008 - 20:1014 mei 2008 - 20:14
sexy, die was van th tv. ff een kledingroller er over heen en er zitten geen stofjes meer op zn shirtje.!:P:P:D
trouwens ik heb een gevoel: dat georg bi is..
gevoel staat er he mensenYou'd took my breath but I'll survive.
14 mei 2008 - 20:19Jaah, had het al gezien ^__^
Georg Bi? .. hmm, dat d8 ik juist van ehh.. Gustav.Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]
14 mei 2008 - 20:21ja gustav meer dan georg..!
i hate everyone
14 mei 2008 - 20:4014 mei 2008 - 20:41Wooow:D Ik dacht da eigelijk van geen van de twee ze:D! Als er iemand bi zou zijn zou ik toch denke dat Bill is, mss een cliché mja..
Ma toch zéker nie Gustav!?Een tomaat is rood. Daah.
14 mei 2008 - 20:43Wooow:D Ik dacht da eigelijk van geen van de twee ze:D! Als er iemand bi zou zijn zou ik toch denke dat Bill is, mss een cliché mja..
whaha, ik geef het niet toe van bill hoor! IK GA MET HEM TROUWEN sorry hoor
Ma toch zéker nie Gustav!?You'd took my breath but I'll survive.
14 mei 2008 - 21:19Wooow:D Ik dacht da eigelijk van geen van de twee ze:D! Als er iemand bi zou zijn zou ik toch denke dat Bill is, mss een cliché mja..
Ma toch zéker nie Gustav!?
Ma als die bi is kan da nog altij eh:D!Een tomaat is rood. Daah.
14 mei 2008 - 21:24sexy, die was van th tv. ff een kledingroller er over heen en er zitten geen stofjes meer op zn shirtje.!:P:P:D
gevoel staat er he mensen
Gek, dat idee had ik ook al een tijdje...
Niet dat het wat uitmaakt natuurlijk15 mei 2008 - 20:2115 mei 2008 - 20:47sexy, die was van th tv. ff een kledingroller er over heen en er zitten geen stofjes meer op zn shirtje.!:P:P:D
gevoel staat er he mensen
nee hijs gwn oversext en droogkloot, dan krijg je een Georg-geval X')BAM!
15 mei 2008 - 20:54Wooow:D Ik dacht da eigelijk van geen van de twee ze:D! Als er iemand bi zou zijn zou ik toch denke dat Bill is, mss een cliché mja..
Ma toch zéker nie Gustav!?
Nou Laura ik dacht anders ook al dat ik met Bill Ging trouwen hoor! I'm so sorry ! En Bill is geen biI do not hook up.
16 mei 2008 - 16:13OMFG Da Filmke:P
whaaahaaaahaaa
Daz KapotLache...HEb dr ff een reactie geplaatst op youtube
Daz zoo Typisch, Ma kzou het Tom ook ng wel zien doen
& de Guys zeggen ook da ze hadde verw8 da Bill de meeste gay-mail ging krijgen, ma blijkbaar is het Gustav:D
Xxeverybody needs a song.
16 mei 2008 - 16:20die is echt te grappig iemand had hem ook in zijn quiz en ik ging helemaal stuk om het gezicht dat hij trok
I want my bloody cheese now!^^
16 mei 2008 - 16:25OMG hoezoo gestoord
die kop van hem:P
I itXx~They say this will be forever~xX
17 mei 2008 - 19:50