• Ik krijg waarschijnlijk een Iphone omdat een paar maanden geleden mijn samsung star is gejat op school.
    Nu vraag ik me af wie van jullie er eentje heeft en wat het voordeel is van een Iphone is enzo
    Het is er 1 met 4 gb
    Edit: Kunnen jullie een Samsung Galaxy wel aanraden? Want daar kan ik ook nog uitkiezen
    En zo ja welke dan?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 18:51 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb er geen, maar volgens mij is 4GB niet zo heel veel?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Sorry, maar als je een iPhone met 4gb gaat kopen, kan je beter een mobieltje zonder al die leuke spul kopen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik koop er een geheugenkaartje bij
    En deze IPhone is erg in de aanbieding, anders zou ik het niet eens overwegen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Ik koop er een geheugenkaartje bij
    En deze IPhone is erg in de aanbieding, anders zou ik het niet eens overwegen
    Er kan geen geheugenkaartje in een iPhone.


    Today will be Girl's Day party with you~

    LoveyDovey schreef:
    (...)Er kan geen geheugenkaartje in een iPhone.

    o, maar 4gb klinkt in mijn oren heel veel aangezien ik 4 jaar lang 2gb heb gehad en dan was nog 1,5 gb daarvan leeg


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    (...)
    o, maar 4gb klinkt in mijn oren heel veel aangezien ik 4 jaar lang 2gb heb gehad en dan was nog 1,5 gb daarvan leeg
    Ja, dat dacht ik ook toen met mijn iPod, maar
    0,35 gb gaat op aan settings
    0,10 gb aan internet geschiedenis
    - gb aan mail
    apps
    geschiedenis
    liedjes
    sms'jes etc.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Prim schreef:
    (...)
    o, maar 4gb klinkt in mijn oren heel veel aangezien ik 4 jaar lang 2gb heb gehad en dan was nog 1,5 gb daarvan leeg

    Met al die spelletjes die je ervoor kan downloaden is dat echt maar weinig hoor.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    De iPhone 3 is al best oud, en 4gb is voor een iPhone echt héél weinig. Kun je beter niet doen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    De software die erop staat neemt zowat al 4 GB in, je kan er geen micro SD kaart bijkopen, trouwens. Heeft geen nut. Ik wist niet eens dat er een 4GB ervan bestond, en dat de Iphone 3 überhaupt nog verkocht wordt. Niet doen, in ieder geval. ;)


    your eyes are like stars in the night.

    Wat voor smartphone raden jullie dan aan(het liefst niet te duur)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kunnen jullie een Samsung Galaxy wel aanraden?
    Want dat is ook nog een keuze voor mij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Alles van Samsung is goed, nemen dus


    Today will be Girl's Day party with you~