• Ik had ongeveer 2 uur geleden een volleybal wedstrijd, waar ik in de eerste set een fout maakte en de bal met mijn middel- en ringvinger moest opvangen. Ik voelde toen direct al dat hij amper kon bewegen en heel stijf was... Maar ik heb toch doorgespeeld.
    Toen ik daarna uit zat lukte het wel weer om hem te bewegen, maar ik ben er niet helemaal gerust op. Maar mijn ouders zijn niet thuis en hij is heel dik en paars...
    Iemand een idee wat ik er nog aan kan doen?
    (Koelen heb ik al gedaan)


    The truth is out there.

    Nou? Wat zei je coach, je trainer?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Btw. dik en paars -> daar moet je mee naar de dokter.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Naar de dokter gaan als het kan en je ouders bellen. En mischien kan je er even een verbandje omheen doen. Oja en blijven koelen:Y)


    Shoganai i ne~

    Flemish schreef:
    Btw. dik en paars -> daar moet je mee naar de dokter.


    You sure?
    Ik vond dat ik niet moest zeuren, dus ik heb er niks van gezegd...


    The truth is out there.

    Ik zou sowieso even naar de dokter gaan. Ik was eigenwijs, dacht dat het alleen gekneusd was en dat het vanzelf wel weer over ging, maar toen bleek het gebroken te zijn. En nu groeit mijn halve pink scheef en er zit een knik in haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Downton schreef:
    (...)

    You sure?
    Ik vond dat ik niet moest zeuren, dus ik heb er niks van gezegd...

    Iets wat paars en dik staat, is zeker niet gezond.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Fluorescent schreef:
    Ik zou sowieso even naar de dokter gaan. Ik was eigenwijs, dacht dat het alleen gekneusd was en dat het vanzelf wel weer over ging, maar toen bleek het gebroken te zijn. En nu groeit mijn halve pink scheef en er zit een knik in haha.


    Echt? Wat eng... Ik denk dat ik toch even mijn ouders bel. :)


    The truth is out there.

    Oh ja, pas ook op met dat blijven koelen. Ik denk dat je ook eens afwisselt. Een halfuurtje niet koelen, koelen. Dat kreeg ik toch als advies toen ik terugkwam van een ingreep.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Oh ja, pas ook op met dat blijven koelen. Ik denk dat je ook eens afwisselt. Een halfuurtje niet koelen, koelen. Dat kreeg ik toch als advies toen ik terugkwam van een ingreep.


    Oke! Dankjewel!


    The truth is out there.

    Grote kans dat hij gekneusd is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Straks eens mee naar de dokter. Grote kans dat hij gekneusd/gebroken is.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ja, hij is gekneusd. Zij mijn ma net.
    Ze zegt dat ik het gewoon moet laten. Probleem opgelost. (:


    The truth is out there.

    Ik zou er toch mee naar de dokter gaan, want zolang je mama geen dokter is kan ze niet opmaken of hij wel dan niet gekneusd is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zou als ik jou was er even mee naar de dokter gaan, om te controleren of het niet echt gebroken is. Soms denk je zelf dat 't gekneusd is, maar als 't toch gebroken is en je blijft er mee doorlopen dan kan 't wel eens verkeerd terug gaan groeien.


    “Love is a contradiction.”

    Zo te horen heb je hem zwaar gekneusd. Lol, hoe vaak ik dat wel niet heb gehad met volleybal x'D
    Blijven koelen en je vingers tapen. Oftewel de pijnlijke aan degene ernaast tapen. Ook even naar de dokter, krijg je waarschijnlijk een spalkje of iets in die richting.

    En trouwens, als je vingers gebroken zijn, dan worden ze niet blauw :W kan er niks aan doen, maar dat is nou eenmaal zo x]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 16:19 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.