• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.



    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [Delphine] heeft een kamer met Liv Jented [xLaughing]
    Morte Peires [Delphine] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Samantha Tipton Teletubie heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Maisie Aberforth [Lovingly] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |Delphine
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |Delphine
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna
    - Liv Jented | Laat angsten zien van anderen | xLaughing
    - Maisie Aberforth | Remote sensing | Lovingly

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | Delphine (Overgenomen)

    Docent.
    -Eva Bailey | Disclaimer (Overgenomen)

    Plattegrond.



    Ware grootte.

    Rollentopic.


    Naamveranderingen doorgeven om het overzichtelijk te houden!

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 21:59 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Liv

    Ik hoorde iemand roepen of iemand er nog was en ik liep er heen. 'Ik ben er nog. We kennen elkaar nog niet maar ik zag je veel piano spelen. Ik ben Liv.' zei ik en liep naar haar toen en stak mijn hand.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [Biw, ik heb zo te zien veel gemist]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ik heb de beginpost met rollen wat aangepast, zodat het nu voor iedereen duidelijk moet zijn. Let op: de kamerindeling is bij de meisjeskant een beetje aangepast hier en daar.]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [De poppetje van laughing heet Liv niet Liz ;P & volgens mij ben ik 1 van de weinige die een vage bovennatuurlijke heeft XD Nja, hoe noem je et..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Bedoel je eentje die ook in de boeken zit? ;'D]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Nee, iedereen heeft iets waar je niet vaak overleest XD en ik. ik neem Derek. een Weerwolf XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [O, zo. :'D Maar ik zie geesten, en dat is volgens mij ook veelvoorkomend in boeken. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Je kan geesten in hun lichaam stoppen ;P Dat is weer niet veelkomend. Wat kan ik trouwens met Derek doen? Die ligt volgens mij de hele dag al in zijn blote pokkel, nja pokkel.. hij heeft spieren]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [En of dat hij spieren heeft, haha. :W Oké, daar heb je gelijk in, doden in hun oude lichaam stoppen is inderdaad niet veelvoorkomend. :W]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Weetje.. ik had ook zo'n poppetje zoals in de onsterfelijken kunnen kiezen o-O dat manifesdinges en snel rennen en al die dingen ;d op dat onsterfelijke na dan. Das al wat minder leuk denk ik..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Maar jij was gewoon een Darkest Powers character aan het aanmaken, omdat het daarom ging? Net als ik. :"D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Ja ok.. Oja ;D Maar anders had ik zo iemand gemaakt die kan manifestblabla -dan zocht ik wel eerst op hoe je dat schrijf]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Manifestatie. *O*]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Ja dat ja ;D Dan had ik dat gedaan. Dude.. we zitten een rpg topic onder te spammen..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Haha, en we zijn er nog eens goed in ook. :'D

    Alice Rièvve ~ Necromancer

    Ik wilde naar buiten. Juléan had nog steeds alle groene appels vast, dus pakte ik er snel een van hem af, en sprong toen buiten zijn bereik. Vervolgens liep ik naar buiten. Ergens verderop zat Derek onder een boom. Shirtloos, alweer. Was die jongen soms te lui om zich fatsoenlijk aan te kleden, of wat? Ik liep naar hem toe, en ging naast hem zitten. 'Hoi,' zei ik, tussen twee happen van mijn appel door.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.