• Al voor een hele lange tijd ben ik bevriend met een jongen en enkele maanden geleden had ik hem vertelde dat ik op hem verliefd was en een weekje daarna zei hij dat hij hetzelfde voelde. Daarna een week later kregen we ruzie en beweerde hij dat hij dat nooit had gezegt en dat hij trouwens op een ander meisje viel. Na die ruzie hadden we een weekje geen contact meer, maar na die week verontschuldigde hij zich voor zijn gedrag en was alles oke. Dan verstreken er weer enkele weken tot 2 weken geleden, dan stuurde hij weer dat hij verliefd was op een meisje dat hem niet meer zag staan, omdat ze nu met andere jongens omgaat. Soms denk ik dat het over mij gaat, gewoon omdat ik hem even heb laten vallen voor andere jongens, maar ergens denk ik ook niet. Ergens denk ik niet dat ik dat meisje ben. Nu stuurde hij enkele dagen geleden weer smsjes, maar de dagen daarna was ik opeens degene die elke keer iets moest sturen en dat werd ik beu. Dus nu heb ik hem 3 dagen genegeerd (gewoon geen smsjes gestuurt) En uit zichzelf heeft hij ook niets meer gestuurt. Nu heb ik vandaag om 8 uur s'morgens nog maar een smsje gestuurt, maar hij antwoordt er niet op, maar ik heb zo'n zware crush op hem. Ik wil hem zo graag duidelijk maken dat ik op hem verliefd ben, ook al is het niet wederzijds. Ik kan er gewoon om huilen. Ik mis hem zo hard. Hij is gewoon mijn beste vriend en ik weet dan velen van jullie wel zouden zeggen van "stuur niet naar die jongen dat je van hem houdt, dat breekt jou hart alleen maar" Want ik wil het vertellen. Ik ben het gewoon kotsbeu de hele tijd dat gevoel van verlangen, verdriet, onzekerheid. Dus wat zouden jullie in mijn plaats naar hem sturen?

    Niks sturen, maar face to face met hem gaan praten en vertellen hoe je je voelt.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Cup schreef:
    Niks sturen, maar face to face met hem gaan praten en vertellen hoe je je voelt.

    Dat sowieso. Via sms is alleen maar miscommunicatie 24/7.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cup schreef:
    Niks sturen, maar face to face met hem gaan praten en vertellen hoe je je voelt.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cup schreef:
    Niks sturen, maar face to face met hem gaan praten en vertellen hoe je je voelt.


    To infinity and beyond •

    Cup schreef:
    Niks sturen, maar face to face met hem gaan praten en vertellen hoe je je voelt.


    26 - 02 - '16

    Cup schreef:
    Niks sturen, maar face to face met hem gaan praten en vertellen hoe je je voelt.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik zou het inderdaad ook face-to-face doen, maar niet doordrammen aangezien jongens niet van zeikerds en wanhopig verliefden houden.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Cup schreef:
    Niks sturen, maar face to face met hem gaan praten en vertellen hoe je je voelt.


    Save me from myself.

    Chemist schreef:
    Ik zou het inderdaad ook face-to-face doen, maar niet doordrammen aangezien jongens niet van zeikerds en wanhopig verliefden houden.


    Olive