• Hoe dat sommige dingen zo kunnen worden verdraait dat ik uiteindelijk de enige ben die gekwetst is.

    Yeah, fuck it. Zo voorzichtig omgaan met de gevoelens van een ander, heeft negatieve gevolgen op jezelf, heb ik gemerkt. Het leukste stukje, hoe langer het op me inwerkt hoe akeliger het gevoel.

    Fuck yeah, in 2012 wil ik beginnen met dingen echt opzij te schuiven en losser te worden. Daarbij, voor de zoveelste keer zeg ik: Ik ga eindelijk voor mezelf kiezen. En dit maal echt, dit was gewoon de allerlaatste druppel! :'D

    Edit: En het wordt steeds leuker en leuker (Lees: erger en erger) :W

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 16:15 ]


    Let it come and let it be

    Daar heeft 2011 als enige van het kutjaar me bij geholpen, mezelf beter leren kennen en voor mezelf kiezen.
    Yeah, depressies helpen toch wel jezelf te vinden lol.


    SLOAN.

    Hermes schreef:
    Daar heeft 2011 als enige van het kutjaar me bij geholpen, mezelf beter leren kennen en voor mezelf kiezen.
    Yeah, depressies helpen toch wel jezelf te vinden lol.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Net als je kamer opruimen. Eerst is het nog rommeliger voordat het netjes kan worden.


    Food.

    Avil schreef:
    Net als je kamer opruimen. Eerst is het nog rommeliger voordat het netjes kan worden.

    Haha,wat een vergelijking, maar wel waar.
    Tenzij je mij bent dan word het nooit net.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Avil schreef:
    Net als je kamer opruimen. Eerst is het nog rommeliger voordat het netjes kan worden.

    Maar deze rommel had ik nooit in mijn eentje kunnen creeëren )':


    Let it come and let it be

    Edit: En het wordt steeds leuker en leuker (Lees: erger en erger) :W


    Let it come and let it be

    SEVDAAAA, gij kunt altijd met mij praten.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hermes schreef:
    Daar heeft 2011 als enige van het kutjaar me bij geholpen, mezelf beter leren kennen en voor mezelf kiezen.
    Yeah, depressies helpen toch wel jezelf te vinden lol.


    26 - 02 - '16

    Sevda, if you need someone to kick their ass of... You can tweet me. @TheFeyzaAslan.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    @Colibre I know dear, <3
    @Feyza, Ik ga tweeten (cat)


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    Edit: En het wordt steeds leuker en leuker (Lees: erger en erger) :W


    Komt dat door die zwarte verf die je niet kon vinden ? :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Komt dat door die zwarte verf die je niet kon vinden ? :$

    Nee, omdat je zusje van het toilet af kwam! (cat)
    Nah, kwam niet door de verf hoor :3


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Nee, omdat je zusje van het toilet af kwam! (cat)
    Nah, kwam niet door de verf hoor :3


    Ik heb me zusje er uit moeten halen ok.. Ze was al klaar maar ze kwam niet D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Ik heb me zusje er uit moeten halen ok.. Ze was al klaar maar ze kwam niet D:

    Dat méén je niet? :"D


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Dat méén je niet? :"D

    Helaas wel -.- Zusje hebben?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you