• ... over iemand zijn ogen? Ik ben hier namelijk bezig met iets te schrijven, maar ik heb een uitgebreid de beschrijving nodig van zijn ogen. Dus de kleur, de blik, wat nog :3?

Olive

de vorm, grote of kleine pupillen.

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Glans, gevoel,diepte,open of gesloten.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Ow, bij ogen moet ik altijd aan mijn crush denken. Zijn ogen zijn heel helder blauw en groot. Zo mooi (H)
    Maar idd de vorm enzo.

Happy Birthday my Potter!

Over hoe het kleurt bij zijn haar, over hoe de zee erin te zien is met golven en een zon die altijd zal schijnen, over hoe het haast onmenselijk is dat iemand zulke mooie ogen kan hebben en kwijl kwijl nog meer van die cliché dingen =D

“Love is a contradiction.”

Ladylit schreef:
    Over hoe het kleurt bij zijn haar, over hoe de zee erin te zien is met golven en een zon die altijd zal schijnen, over hoe het haast onmenselijk is dat iemand zulke mooie ogen kan hebben en kwijl kwijl nog meer van die cliché dingen =D

En dit is dus precies de rede waarom ik mijn crush zo ongelooflijk knap vind. Zijn ogen zijn gewoon net zo perfect en nog meer van die kwijl kwijl dingen :9~ en volgens mij moet ik echt even mijn mond houden met mijn off topic praat

Happy Birthday my Potter!

Hoe je eigen gezicht weerspiegeld wordt in de ogen van de ander.
    Ik zou het trouwens allemaal niet te overdreven maken, dan wordt het net een bouquetroman of iets dergelijks.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Frigga schreef:
    Glans, gevoel,diepte,open of gesloten.

Some people are so poor, that the only thing they have is money.

Islanzadi schreef:
    Hoe je eigen gezicht weerspiegeld wordt in de ogen van de ander.
    Ik zou het trouwens allemaal niet te overdreven maken, dan wordt het net een bouquetroman of iets dergelijks.

Tja, ik heb echt die beschrijving nodig omdat het uiteindelijk allemaal om zijn ogen zal draaien :3
    & guys, ty.

Olive