• Ik klap mijn laptop open en BAM, alles is weg. Al mijn bestanden. D: Weet iemand hoe dit kan?D:
    Ik had namelijk nog geen back - up gemaakt, ik gebruikte deze laptop namelijk nog niet zo vaak. Alles is dus weg, mijn muziek, mijn afbeeldingen, noem maar op. Shit, deze dag was al zo slecht.><

Kan me trouwens ook niet aanmelden op msn, hij zegt dat hij mijn contactlijst niet kan vinden. D: D:

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 16:39 ]

everything, in time

Dat is zwaar kut, maar ik kan je niet helpen (no_chears)

"No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

Niet in je prullenbak? En ook niet als je hem opnieuw opstart ofzo?

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Zwijg mij van laptops, de mijne is weeral kapot. Eerst een stuk of 4 keer een fout op mijn harde schijf: moesten we hem elke keer formatteren dus ik was alles kwijt. Dan mijn scherm kapot: 400 euro. En nu is windows gecrasht dus moet hij weer worden geformatteerd. :(( :@
    Gelukkig hebben we nog een vaste computer.

[ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 16:46 ]

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

Je harde schijf is gecrasht en heeft alles gewist. Helaas kun je dit niet terugdraaien.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Eep, crash. Dáárom moet je altijd een back-up maken.

FUUUUUUUUU.D:

I'm so gonna cry right now.:'D

everything, in time

Als je computer volledig uit is geweest, dan zijn alle gegevens op je RAM weg. En anders weet ik het niet. x]

Yay, mijn oom heeft mijn laptop meerendeels weten te maken, applaus!*O*

Alleen msn doet het nog niet, hij zegt nog steeds dat mijn contactlijst niet te vinden is. Weet iemand hoe dat kan?D:

everything, in time