• Alles rollen zijn op. Ik laat wel weten wanneer deel een er is.


    What's wrong whit loving someone?

    Verassing 2 =D

    plaatje: http://media.photobucket.com/image/scene%20hair/scenexcoreluv/g1q11tmp.jpg?o=1104

    Naam: Demi.

    Leeftijd: 16 jaartjes.

    hobby's: dansen, tekenen.

    stijl: beetje scene ^^

    familie: me ouders en broer XP

    Mood: meestal wel happy =D en ik ben eigenwijs XP

    Tekstje:
    hii^^ ik ben dus Demi en 16 jaar. ik woon gewoon bij mijn ouders en oh zo leuke broer XP maarja. ik hou van dansen, zingen, keyboard spelen, BOYS, TH, Me vriendin<3, Lolly's en verhaaltjes van quizlet mensjes^^


    Choke on the words that were your last goodbye.

    Ike Ike Ike!! Verassing 4 :D
    INfo komt zo!

    Verassing:
    4:D
    Plaatje:
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    Naam:
    Elle
    Leeftijd (min. 12 max. 16!):
    15
    Hobby's:
    Muziek luisteren, Zingen, gitaar spelen,, Met mijn Vriendjes zijn! en Kikboxe
    Stijl:
    Gewoon mezelf,, en daar ben ik trots op :D
    Familie:
    Groote broer,, Max, hij klein zoontje hebben heet Fabi
    Mood:
    Happy,, Mellig,, Druk
    Tekstje:
    Nou,, Ik zal even aardig zijn mezlef voor te stellen. Ik ben Elle, en 18 jaatjes geleden op deze wereld gedropt. Ik Hou van mijn Vriednjes en Vriendinetje,, en hun zijn mij alles, nieamtn mag dan ook aan ze zitten want dan maak ik ze af Ook hou ik heel veel van Muziek! Ik kan niet zonder dat. Zelf bespeel ik Gitaar,, Piano,, en de microfoon^^ Ik will heel graag leren drummen,, ik heb dan ook op Drumles gezeten,, aar die leraar geilde op me,, en hij was eng. dus dat doe ik ook nooit mee! Ik ben heel lie,, snel op me teentjes getrapt, en denk nooit na voordat ik iets zeg of doe, ik schaam me nergens voor, en ik kan me heel snel aan mansen ergeren. O,, Me hond heeft te veel engergie,, Tja ze zeggen dat beestjes op hun baastje lijken he Maar, ik ga Barbie,, Ja zo heet mijn Groote,, liefe Kweilende Mannelijke Hond!! Uitlaten.
    Bye Xx


    Dunno ><

    Verassing: Wat het best bij me past! (A)

    Plaatje: http://i119.photobucket.com/albums/o129/rikuu_uchiha/emo%20pics/girls/emo-hair-1.jpg

    http://myemohairstyles.com/images/emo3.jpg

    Naam: Say

    Leeftijd (min. 12 max. 16!): 16

    Hobby's: Muziek luisteren, gitaar spelen, skaten

    Stijl: Skater en heel veel Say xD

    Familie: Ouders en broer

    Mood: Eigenwijs, koppig en snel nieuwsgierig. Maar meestal wel happy, alleen kan mijn humeur plots omslaan

    Tekstje:

    Hai!
    Ik ben Say, 16 jaar oud. Mijn skateboard, gitaar, mp3 en vrienden zijn zo'n beetje mijn alles dus blijf daar maar vanaf, dan ben ik ook weer blij! xD Ik ben super eigenwijs en brutaal als je me niet aanstaat. Maar als jij lief tegen mij doet doe ik ook lief tegen jou! ^^ Probeer me niet in een hokje te stoppen want daar kan ik dus echt niet tegen! Verder haat ik school en muggen.
    See Ya!
    Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ok ik heb erbij gezet waarover het gaat :3


    What's wrong whit loving someone?

    Wow! Super cool idee joh! :O
    En daarbij: Ik geloof in geesten enzo, dus dat maakt het allemaal wat echter! xD
    Echt heel leuk bedacht! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Dankje!!! (L)


    Dunno ><

    IKK WIL ^^

    info komt.

    Verassing: ^^ een leuke x'3

    Plaatje: http://images23.fotki.com/v869/photos/1/1261886/6189267/20517926-vi.jpg

    Naam: Ellen

    Leeftijd (min. 12 max. 16!): 16

    Hobby's: Dansen, muziek luisteren ^^

    Stijl: Scene

    Familie: Vader, Moeder. Enigst kind, en blij =]

    Mood: Happy ^^

    Tekstje:
    Ik ben ELLEN, 16 Jaartjes oud. Ik ben fan van TokioHotell<33 En ik lieft Shoppen Ganz viel! Ik spaar álles wat met Helloo Kitty te maken heeft en heb laatst een Béautyfull Laptop gekocht met Helloo Kitty erop. Mijn favo vakantieland is Japan omdat de mensjes daar net zo Hyperactiefprettiggestoord zijn als ik ben =]. Ik lieft ook Chocoladee<3 en Colaaa<3. En natuurlijk lieft ik mijn Übergeweldige Sidekick telefoon.Zelf voor gespaard =] Verder ben ik talent met koken. Nee écht. alleen pizza brand ik aan. Ik heb 2,5 uur geleden ook nog taart proberen te maken. Damn, hij staat nog in de oven! Snel eruit halen. Bye loveyou<33

    Ty ^^


    What's wrong whit loving someone?

    Dankje voor de rol! ^^
    Nu ben ik nieuwsgierig! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik ook ^^

    Whoo blijkbaar vinden jullie het een goed idee (cool)!! Met mijn vorige rol-topics had ik niet zoveel geluk (A) ...


    What's wrong whit loving someone?


    Het is gewoon een goed idee sgat! (K)
    En je hebt mazzel dat ik on ben! xD
    Maar mogen we maybe weten welke rollen we hebben want ik moet zo weg.. =.=


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Het is inderdaat een zupper iedee!:P
    Ga je snel rollen bekent maken ? [a]


    Dunno ><

    Okii ik zal het nu wel doen [past topic aan]


    What's wrong whit loving someone?

    Bekend ^^


    What's wrong whit loving someone?