Wat? Cover
Tekst: As mad as her master
Welk lettertype + Kleur: Een sierlijk lettertype maar het moet wel opvallen. Kleur zwart, wit of een groentint.
Welke sfeer?: Sexy, duister, mysterieus.
Andere eisen?; Geen usernames erop.
- Tom Felton als Draco Malfoy
- Het meisje
- Eventuele achtergrond
- Deze ergens erbij in wat kleiner
- Home
- Forum
- Creativiteit
- Cover nodig
Cover nodig - Creativiteit
-
10 dec 2011 - 21:5810 dec 2011 - 22:13
Ook al probeer je het maar, ik heb 'em echt snel nodig. Alsjeblieft, iemand?
10 dec 2011 - 22:18Ik wil wel proberen.. Kan even duren hoor
People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.
10 dec 2011 - 22:21Fender schreef:
Ik wil wel proberen.. Kan even duren hoor
Dat geeft niet, bij voorbaat al dank (:10 dec 2011 - 22:23Ik wil ook wel wat proberen. *O*
Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.
10 dec 2011 - 22:24Headbang schreef:
Ik wil ook wel wat proberen. *O*
Ja, dat zou geweldig zijn. Hoe meer mensen, hoe beter.10 dec 2011 - 22:26Waáát krijgen we nou!? Nah, ik begrijp 't wel. Ik moet alleen meerdere covers maken en dan duurt 't soms even, voordat jij jouw cover krijgt. Sorreh. Hoop dat je toch nog een goede cover krijgt
"I shut my eyes in order to see.'
10 dec 2011 - 22:30Whirlybird schreef:
Waáát krijgen we nou!? Nah, ik begrijp 't wel. Ik moet alleen meerdere covers maken en dan duurt 't soms even, voordat jij jouw cover krijgt. Sorreh. Hoop dat je toch nog een goede cover krijgt
Oh, maar zo bedoel ik het niet. Ik wil gewoon zo veel mogelijk covers, zodat ik het allemaal een beetje kan afwisselen en zo.10 dec 2011 - 22:30
Ik heb geprobeert,ik moet wel nog leren werken met mijn nieuw programma.Mijn username is een kopje, geen plaat
10 dec 2011 - 22:36Zanzara schreef:
Ik heb geprobeert,ik moet wel nog leren werken met mijn nieuw programma.
Die vind ik goed gedaan hoor, bedankt (:10 dec 2011 - 22:44
Hij lukt niet met het meisje erbijPeople cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.
10 dec 2011 - 22:4610 dec 2011 - 22:54Bedankt iedereen. Hier kan ik zeker wat mee! Meer mensen met covers is welkom maar tot nu toe al hele mooie dingen! Echt bedankt!
26 dec 2011 - 19:01Ik heb ook nog even geprobeerd. Hope you like it! (:
"Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein