• -

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 21:16 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leuk idee! *O*


    26 - 02 - '16

    Leuk idee ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Niet slecht bedoeld, maar ik ben eens benieuwd hoe lang deze het volhoud. Ik heb al vaker gezien dat mensen een 'tijdschrift' over Q uitbrengen en daar komt meestal niets van in huis of het stopt na 1 of 2 keer. Ik ben persoonlijk al blij met de nieuwsbrief, zelfde principe alleen komt die wel regelmatig. x)

    Succes


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Niet slecht bedoeld, maar ik ben eens benieuwd hoe lang deze het volhoud. Ik heb al vaker gezien dat mensen een 'tijdschrift' over Q uitbrengen en daar komt meestal niets van in huis of het stopt na 1 of 2 keer. Ik ben persoonlijk al blij met de nieuwsbrief, zelfde principe alleen komt die wel regelmatig. x)

    Succes


    Met QZine gaan we het wel écht proberen te doen. We zijn er echt behoorlijk serieus mee bezig en ik denk dat het deze keer dan wel gaat lukken. En bovendien is Qzine véle malen uitgebreider dan de nieuwsbrief. Maarja ik kan het prima begrijpen van jullie kant; eerst zien, dan geloven(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Scandal schreef:
    Niet slecht bedoeld, maar ik ben eens benieuwd hoe lang deze het volhoud. Ik heb al vaker gezien dat mensen een 'tijdschrift' over Q uitbrengen en daar komt meestal niets van in huis of het stopt na 1 of 2 keer. Ik ben persoonlijk al blij met de nieuwsbrief, zelfde principe alleen komt die wel regelmatig. x)

    Succes

    Maar wij hebben het helemaal uitgewerkt, een schema gemaakt,enzovoort. Die houdt het nog we even vol. *O*


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    (...)
    Maar wij hebben het helemaal uitgewerkt, een schema gemaakt,enzovoort. Die houdt het nog we even vol. *O*

    Net als Dutchteens, maar eerlijk gezegt liep dat ook al mis xd


    Let it come and let it be

    Scandal schreef:
    Niet slecht bedoeld, maar ik ben eens benieuwd hoe lang deze het volhoud. Ik heb al vaker gezien dat mensen een 'tijdschrift' over Q uitbrengen en daar komt meestal niets van in huis of het stopt na 1 of 2 keer. Ik ben persoonlijk al blij met de nieuwsbrief, zelfde principe alleen komt die wel regelmatig. x)

    Succes

    Ik heb zelfs het motto, 'Eerst zien, dan geloven'. Dus ik snap je volkomen! Maar wij zijn er, zoals Wandering al zegt, serieus mee bezig en het ligt er ook aan of je het echt wilt. I mean, als je het niet wilt en er dus ook niet serieus mee bezig bent, zal het meestal ook niet lukken.
    Echter hoop ik dat QZine lang zal blijven!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wandering schreef:
    (...)

    Met QZine gaan we het wel écht proberen te doen. We zijn er echt behoorlijk serieus mee bezig en ik denk dat het deze keer dan wel gaat lukken. En bovendien is Qzine véle malen uitgebreider dan de nieuwsbrief. Maarja ik kan het prima begrijpen van jullie kant; eerst zien, dan geloven(:

    Eerst zien, en dan geloven inderdaad. Ik heb nu al vaak mooie dingen gezien, ook met schema's en taken enzo, maar ik ben het ondertussen al gewend dat het toch uiteindelijk stopt.

    Alsnog, succes. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hopen dat het lukt (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Leuk idee ;D


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Midna schreef:
    Hopen dat het lukt (:

    Thanks, ik hoop het ook! (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.