Waarom zijn er bijna geen jared (wolfpack) stories?
[ topic verplaatst door een moderator ]
Jared? - Stories promoten
-
8 dec 2011 - 19:488 dec 2011 - 19:488 dec 2011 - 19:50
RainbowDash schreef:
wie?
Deze gast.
8 dec 2011 - 19:54Hale schreef:
(...)
Deze gast.
...
Ik dacht dat t die ene shirtloze jongen was die bella leuk vond. Meh, dan heb ik helemaal geen flauw idee van wie het isquidquid excusatio prandium pro
8 dec 2011 - 19:54RainbowDash schreef:
(...)
...
Ik dacht dat t die ene shirtloze jongen was die bella leuk vond. Meh, dan heb ik helemaal geen flauw idee van wie het is
Geen fan?8 dec 2011 - 20:00Hale schreef:
(...)
Geen fan?
Zie ik eruit als een tienermeisje zonder zelfvertrouwen?
Neh, ponies zijn cooler. En vampiers horen niet te glinsteren. En k ben niet zo dol op anti-abortus/onthoudings propaganda, plus dat gedoe met bella die niets anders kan doen hulpeloos zijn etc... ze is irritant.quidquid excusatio prandium pro
8 dec 2011 - 20:02RainbowDash schreef:
(...)
Neh, ponies zijn cooler. En vampiers horen niet te glinsteren. En k ben niet zo dol op anti-abortus/onthoudings propaganda, plus dat gedoe met bella die niets anders kan doen hulpeloos zijn etc... ze is irritant.
Ik heb wel zelf vertrouwen hoor.
En ik ben anti abortus.8 dec 2011 - 20:15Geen idee.
Ik ken hem niet.
Schrijf er zelf één? Misschien start je een trend. x'dI can't even think straight.
8 dec 2011 - 20:15Je kan er ook zelf één maken
Dat deed ik ook toen er amper stories waren van mijn idolen.8 dec 2011 - 23:42RainbowDash schreef:
(...)
Neh, ponies zijn cooler. En vampiers horen niet te glinsteren. En k ben niet zo dol op anti-abortus/onthoudings propaganda, plus dat gedoe met bella die niets anders kan doen hulpeloos zijn etc... ze is irritant.
Eigenlijk wel.
Ach, ik weet niet. Jared heeft al een imprint, dus daarom zijn er weinig stories over hem. :'D"Well, well. Look who we've got here!"
8 dec 2011 - 23:43Hale schreef:
(...)
Ik heb wel zelf vertrouwen hoor.
En ik ben anti abortus.
The fuck, waarom moet je direct vermelden dat je anti-abortus bent? x'D
Wij huppelen ook niet ieder topic binnen en zeggen: "SURPRISE, ik ben pro-abortus!"
Ugh.
Anyway, I'm out of here."Well, well. Look who we've got here!"
8 dec 2011 - 23:50Hij heeft een imprint + hij is niet echt knap (eerder lelijk)
"Ignite, my love. Ignite."
9 dec 2011 - 0:03RainbowDash schreef:
(...)
Neh, ponies zijn cooler. En vampiers horen niet te glinsteren. En k ben niet zo dol op anti-abortus/onthoudings propaganda, plus dat gedoe met bella die niets anders kan doen hulpeloos zijn etc... ze is irritant.Stiekem moest ik hier spontaan van glimlachen .Wie du mir, so ich dir.
9 dec 2011 - 0:09RainbowDash schreef:
(...)
Ik ben het alleen daar mee eens...Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
9 dec 2011 - 0:4611 dec 2011 - 10:30Buddy schreef:
Hij heeft een imprint + hij is niet echt knap (eerder lelijk)
Zo lelijk is hij niet.