Ik wil wel
Mijn zus woont in Leiden dus ik zou dan naar haar toe kunnen gaan daarna
Misschien sleep ik een vriendin mee want die is helemaal fan van Giel Beelen en wil graag naar dat glazen huis
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one
Kattenkruid schreef:
Ik wil wel
Mijn zus woont in Leiden dus ik zou dan naar haar toe kunnen gaan daarna
Misschien sleep ik een vriendin mee want die is helemaal fan van Giel Beelen en wil graag naar dat glazen huis
Giel zit niet in het huis:W Al zal hij er wel rondhangen, hoop ik dan voor je vriendin
I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.
Kattenkruid schreef:
Misschien kunnen we met een quizlet groep afspreken bij het station, ik ben namelijk niet bekend in Leiden
ik ben daar ook niet echt bekend. Maar als je tussen 11 uur en kwart over 12 bij de starbucks bent, daar is ook de groep dan als het goed is en gisteren heb ik gehoord dat ze om kwart over 12 daar weg zouden gaan.
ik ben daar ook niet echt bekend. Maar als je tussen 11 uur en kwart over 12 bij de starbucks bent, daar is ook de groep dan als het goed is en gisteren heb ik gehoord dat ze om kwart over 12 daar weg zouden gaan.
waar is in godsnaam de starbucks in Leiden?
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one