• Ik werk fucking hard. Let hartstikke goed op in de les. Blijf an en toe na de les nog een paar keer zodat mijn Wiskunde leraar alles nog kan uitleggen.
    Dan maak ik een proefwerk. Heb er een goed gevoel over. Verwacht ik ongeveer een 7.
    En dan heb ik een 5.8

    Ik geef het op. Echt ik ben nu zo fucking chagrijnig. Ik wilde gewoon een keer een goed punt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat probleem heb ik nu ook met wiskunde, maar ik ga iets nieuws proberen; niet zoveel leren en met zelfvertrouwen beginnen aan de toets. Niet urenlang al die formules in m'n kop stampen, maar ze een paar keer overlezen en klaar.

    Misschien ook wat voor jou? :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik WAS goed in wiskunde, tot nu. Ik snap er niks meer van, en onze leerkracht wil dus geen bijles geven en ik heb 19/12 examen wiskunde. HEEEELP


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dat heb ik met geschiedenis. Ik leer zo hard als ik kan, neem aantekeningen over, maak dan niet mijn huiswerk, maar ahwell, en ik verwachtte dat ik voor mijn PTA een 7 had of zo, had ik een 4.4. Dan baal je heel erg hard.


    Destroy what destroys you.

    Eledhel schreef:
    Dat probleem heb ik nu ook met wiskunde, maar ik ga iets nieuws proberen; niet zoveel leren en met zelfvertrouwen beginnen aan de toets. Niet urenlang al die formules in m'n kop stampen, maar ze een paar keer overlezen en klaar.

    Misschien ook wat voor jou? :]



    Ik begin al met veel zelf vertrouwen aan een toets. En ik heb alles al geprobeert. Veel leren, bijna niet leren. Veel oefenen, weinig oefenen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wiskunde ging eerste periode bij mij goed en stond 8- op mijn rapport en nu haal ik 2x achter elkaar 5,3 voor pw terwijl ik gewoon oplet enzo -.-


    (Be)lieve in (you)rself

    Buddy schreef:
    (...)


    Ik begin al met veel zelf vertrouwen aan een toets. En ik heb alles al geprobeert. Veel leren, bijna niet leren. Veel oefenen, weinig oefenen.

    Ah, wat kut zeg. Ga anders eens naar de leraar toe, vraag hem wat hij denkt dat de reden is dat je steeds zo laag haalt.
    btw, een 5,8 kan nog best hoog zijn als je ziet wat voor een cjfers ik haal :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...