• Ik heb wat nieuwe story's!!!
    Voor als je van Draco Malfoy houdt Black Nights Dit gaat over de dochter van Lord Voldemort die bij de Malfoy's woont en ze wordt verliefd op Draco! Superleuk voor als je hiervan houdt en heerlijk romantisch om te lezen!

Jar of Hearts Professionele story over Draco Malfoy en het vervolg van Start again with you waar al een ander topic over is. In deze story gaan Moon en Draco trouwen en gaan ze op de vlucht voor Voldemort.

En nu nog een ander soort story, namelijk iets waar helemaal niet vaak over wordt geschreven: 3fM! De story gaat over Alexandra van Waarden die met Giel Beelen en Coen&Sander samenwerkt. Liefde, vriendschap en avontuur komt hierin voor met allerlei herkenbare situaties. Ook spelen er dingen in af zoals het Glazen Huis en de Ochtendshows. Geweldig voor als je graag naar 3fM luistert en ik raad het je zeker aan! Hot 3FM

XXX-Ik hoop dat jullie het leuk vinden en ervan gaan genieten!

[ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 21:11 ]

What by Zeus' beard is going on????

omymalfoy schreef:
    Ik heb wat nieuwe story's!!!
    Voor als je van Draco Malfoy houdt: Black Nights Dit gaat over de dochter van Lord Voldemort die bij de Malfoy's woont en ze wordt verliefd op Draco! Superleuk voor als je hiervan houdt en heerlijk romantisch om te lezen!

Jar of Hearts Professionele story over Draco Malfoy en het vervolg van Start again with you waar al een ander topic over is. In deze story gaan Moon en Draco trouwen en gaan ze op de vlucht voor Voldemort.

En nu nog een ander soort story, namelijk iets waar helemaal niet vaak over wordt geschreven: 3fM! De story gaat over Alexandra van Waarden die met Giel Beelen en Coen&Sander samenwerkt. Liefde, vriendschap en avontuur komt hierin voor met allerlei herkenbare situaties. Ook spelen er dingen in af zoals het Glazen Huis en de Ochtendshows. Geweldig voor als je graag naar 3fM luistert en ik raad het je zeker aan! Hot 3FM

XXX-Ik hoop dat jullie het leuk vinden en ervan gaan genieten!

What by Zeus' beard is going on????