• Ja, ik ben bezig met een trailer, wil ik een liedje downloaden maar wanner ik dat doe met Youtube Converter komt er te staan: "link* Er zijn geen geldige URLs in het klembord. En als ik een andere link probeer, komt er precies hetzelfde. Maar daarstraks heb ik nog een liedje gedownload, dus ja.

    Weet iemand wat ik moet doen?


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Kopieer je wel die balk waar je de site in staat?
    Anders moet je misschien een andere versie pakken en als dat niet werkt moet je misschien een nieuwe versie downloaden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    welke converter gebruik je?
    ikzelf gebruik altijd deze: http://www.youtube-mp3.org/
    die doet het volgens mij gewoon altijd en is gratis.


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Je kunt al een tijdje geen liedjes meer van Youtube downloaden via Youtube Converter, Youtube heeft zichzelf daar tegen beschermd (zo was het tegen mij uitgelegd), dus ik denk dat je het beste een andere site kunt gebruiken om liedjes te downloaden.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    www.keepvid.com , heel simpel, gewoon de link plakken en wachten tot er een balkje tevoorschijn komt waarop je kunt kiezen voor Cancel of Run. Klik op Run. Dan weer even wachten en dan kan je kiezen tussen mp3 of mp4, avi enz :) dan komt er weer een balkje en dan weer op run klikken en dan kan je em opslaan ! :D

    zamzar.com gebruiken :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    CarrotNiall schreef:
    welke converter gebruik je?
    ikzelf gebruik altijd deze: http://www.youtube-mp3.org/
    die doet het volgens mij gewoon altijd en is gratis.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    listentoyoutube.com gebruiken, YT Converter doet 't al een tijdje niet, reden heeft Tragically aangegeven :].


    No growth of the heart is ever a waste