• Een tijdje geleden kwam ik erachter dat ik een jongen leuk vind, met wie ik redelijk veel omga. Ik praat veel met hem tijdens lessen die ik samen met hem heb en we kunnen het wel goed met elkaar vinden, maar om nou te zeggen dat we 'vrienden' zijn, is ook weer een beetje overdreven.
    Maar goed, ik merkte dus dat ik meer voor hem begon te voelen en ik wist (en weet nu nog steeds niet) wat ik ermee aan moet. Ik vond altijd onbereikbare jongens leuk, die mij toch nooit zouden zien staan, maar nu is dat ineens heel anders. Ik heb ook geen idee hoe hij mij ziet en of hij me misschien leuk vind. Nu is mijn vraag: hoe laat ik hem nu merken dat ik hem leuk vind? Ik wil het hem (nog) niet vertellen, maar het gewoon subtiel laten merken, zeg maar. Maar ik heb dus geen idee hoe ik dat moet doen.
    Can anybody help me? ;o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik zou zeggen probeer het, laat het hem subtiel zien en kijk naar hoe hij reageert. Ik hoop voor je dat het wat moois word.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik zou zeggen probeer het, laat het hem subtiel zien en kijk naar hoe hij reageert. Ik hoop voor je dat het wat moois word.


    Maar hoe moet ik het hem 'subtiel' laten zien? Dat weet ik dus niet ;s.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sorry, geen flauw idee...


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Maar hoe moet ik het hem 'subtiel' laten zien? Dat weet ik dus niet ;s.

    Praat meer met hem, glimlach af en toe naar hem, naar hem kijken en dan verlegen wegkijken als hij het merkt, glimlachen als hij iets leuks zegs, gewoon dat soort dingen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gewoon contact houden, beetje flirten of zo?
    Ik weet het niet, ik ben daar ook niet zo goed in :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Praat meer met hem, glimlach af en toe naar hem, naar hem kijken en dan verlegen wegkijken als hij het merkt, glimlachen als hij iets leuks zegs, gewoon dat soort dingen.


    Oké (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik hoop dat het wat word voor je


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik hoop dat het wat word voor je


    Ja, ik ook! Bedankt iig, (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Veel lachen, praten, als je de kans ziet dingen afspreken :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Stuur hem anders een keer een krabbel, of een smsje of zo, over school? Wie weet komt daar een gesprek uit naar voren (:
    Zo is het tussen mij en een andere jongen ook begonnen, alhoewel hij toen begon...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Stuur hem anders een keer een krabbel, of een smsje of zo, over school? Wie weet komt daar een gesprek uit naar voren (:
    Zo is het tussen mij en een andere jongen ook begonnen, alhoewel hij toen begon...


    Nou kijk, ik heb zijn nummer niet, en hij heeft geen hyves/facebook enzo. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Nou kijk, ik heb zijn nummer niet, en hij heeft geen hyves/facebook enzo. D:


    Hmm. Haal hem over Hyves aan te maken? (:
    Of verzin een smoes om aan zijn nummer te komen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Hmm. Haal hem over Hyves aan te maken? (:
    Of verzin een smoes om aan zijn nummer te komen.


    I'll try ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    glimlach gewoon naar hem op een soort van flirtirige manier en kijk hoe hij hieropp reageert.
    raak hem af en toe gewoon eens aan als je hem wat vertel b.v. kijk hoe hij daar op reageert.
    maar ga absoluut niet kinderahtig lopen doen waar hij bij is.