• Nou ik ben vier weken (vijf met de vakantie mee gerekend) geleden van school veranderd.
    Met het afscheid nemen van mijn oude school heb ik veel gehuild omdat ik simpel zat mijn vrienden ging missen.
    Toen ik in de bus naar huis toe zat speelde opeens het liedje Afscheid nemen bestaat niet af. (Als je het niet kent. Tik het in youtube en zoek)
    Nu luister ik het liedje weer. En weer mis ik ze. Simpel zat omdat ik gewoon zoveel leuke dingen met de mensen daar heb beleefd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is inderdaad heel lastig :( Maar een nieuwe start is ook goed. Je kan toch contact blijven houden met je oude vrienden ;)

    Sterkte (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Aawh, dat is balen ):

    Maar je kunt het ook van een andere kant zien, dat je ze zo mist en moet huilen betekent inderdaad duidelijk dat je er een goede tijd hebt gehad, en dat is dan toch nog altijd beter dan dat je ze helemaal niet mist en er helemaal niets bij voelt, omdat je het daar niet leuk hebt gehad (:

    Don't be sad because it's over, be happy 'cause it happened, denk ik dan altijd maar op zulke momenten, al snap ik dat het moeilijk kan zijn (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    Aawh, dat is balen ):

    Maar je kunt het ook van een andere kant zien, dat je ze zo mist en moet huilen betekent inderdaad duidelijk dat je er een goede tijd hebt gehad, en dat is dan toch nog altijd beter dan dat je ze helemaal niet mist en er helemaal niets bij voelt, omdat je het daar niet leuk hebt gehad (:

    Don't be sad because it's over, be happy 'cause it happened, denk ik dan altijd maar op zulke momenten, al snap ik dat het moeilijk kan zijn (:


    En dat vind ik heel mooi gezegd.


    Food.

    Aaah, dat is echt rot...
    Ik krijg altijd last van een jankmomentje bij het liedje "Afscheid" van Volumia.
    Sterkte!


    Here & Now

    Ik moest laatst bijna janken want toen was ik in mijn oude school geweest. Het voelde zo vertrouwd, zo gewoon. Dus ik begrijp ongeveer wat je bedoelt


    Physics is awesome

    Het is altijd moeilijk afscheid te nemen van mensen om wie je echt bent gaan geven. Ik weet nog goed toen wij definitief afscheid namen van onze Sloveense uitwisselingsgroep. We waren echt ontzettend hecht geworden (ik had er zelfs een vriend aan overgehouden) en ik heb nog nooit zo'n moeilijk afscheid meegemaakt.. <'3

    Denk terug aan die mooie tijden, en besef je dat je een hartstikke mooie periode met hen hebt doorgemaakt. Stel jezelf open voor nieuwe mensen. 'T komt allemaal goed (bloos)(flower)


    ars moriendi

    Lancelot schreef:
    Aawh, dat is balen ):

    Maar je kunt het ook van een andere kant zien, dat je ze zo mist en moet huilen betekent inderdaad duidelijk dat je er een goede tijd hebt gehad, en dat is dan toch nog altijd beter dan dat je ze helemaal niet mist en er helemaal niets bij voelt, omdat je het daar niet leuk hebt gehad (:

    Don't be sad because it's over, be happy 'cause it happened, denk ik dan altijd maar op zulke momenten, al snap ik dat het moeilijk kan zijn (:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)