• Vanavond heeft mijn broertje voor de eerste keer brugklasshow en ik moet gaan kijken.
    ter informatie:
    De brugklashow is een show met alle brugklassen. In het eerste deel zingen ze met de klas een lied en in het tweede deel gaan ze bijvoorbeeld trampoline springen. En natuurlijk het bekekende brugklasshow lied. En dan moet je drie uiteindelijk die show doen
    Ik heb geen idee of dit ook bij andere scholen wordt gedaan, maar het is wel leuk.
    Mijn broertje is de laatste van ons gezin die het doet. Mijn zussen en ik hebben het al gehad.
    Hebben ze bij jullie op school ook zo iets als brugklasshow?
    Edit: Ik ben echt dood nu, maar het was wel leuk

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 22:21 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    nee bij mij hebben ze geen brugklasshow onze school is wel zoo saai:P
    maar het klinkt heeell leuk!
    veel plezier<3


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ja ik heb het ook gehad toen ik in de brugklas zat.
    Ik vond het brugklaslied echt vervelend om te zingen...
    Maar om de dvd terug te kijken is wel leuk (:
    Haha en het zingen zelf was ook wel leuk :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    nee bij ons heb je dat niet


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Bij ons heb je bijvoorbeeld het eerste jaar een talentenjacht voor de kinderen uit dat jaar, en de winnaar van de talentenjacht mag dan iets voor volgend jaar bedenken en zo verder =3
    Jammer dat ik toen niet heb gewonnen, ik had zo'n leuk idee:W


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Hé, dat is zoals de ontgroening bij ons!
    Alle nieuwtjes (eerstejaars of bij jullie de brugklassers) moeten voor de school (op een dinsdagmiddag) een dansje, toneeltje,... doen voor de rest van onze school.
    Alle andere nieuwe (uit andere jaren & leerkrachten) moeten dan ook een opdracht doen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wij hadden zoiets. Iedere brugklas moest een lied zingen en erbij dansen. De winnende klas moest daarna ook optreden op onze culturele avond, echt medelijden.:W


    Have you ever been alone in a crowded room?

    nee, wij hebben wel in de tweede een dansproject waar je in 3 dagen een hele eigen dans moet bedenken en op de laatste avond opvoeren. dat had ik dus deze week, was best leuk eigenlijk


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    mylovestom schreef:
    nee bij mij hebben ze geen brugklasshow onze school is wel zoo saai:P
    maar het klinkt heeell leuk!
    veel plezier<3


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wij hebben in de brugklas scapino theater, het is totaal belachelijk :'DD


    i put the fun in funeral

    Bij ons heb je dat niet..


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Nope, gelukkig niet :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn broertje vorig jaar :P Maar dat maakte niet uit. Ik zing in de schoolband, dus ik moest er sowieso zijn xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nope.


    <3

    Nee, maar het zou me wel leuk lijken.


    Food.

    Nee, niet gehad. Het klinkt wel leuk ;d


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)