• How about... Een algemeen topic (buiten dat officiele mormel) waarin mensen mogen aankondigen dat ze een nieuwe naam hebben, er over kunnen praten oid. Want ik word er een beetje geïrriteerd door :'D


    Let it come and let it be

    Mwa, vind het niet zo storend tbh. (krul) Vaak staat er duidelijk in de topicnaam dat het op een naamsverandering gaat.


    ars moriendi

    Voor *O*


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ja, same here. Volgens mij was daar al een algemeen topic voor waar mensen hun naam ik kunnen zetten, maar op de een of andere manier dringt dat niet echt tot mensen door.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hm, op van die algemene topics reageerd bijna niemand. Tegen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ja daar ben ik ook wel voor ;c


    Life is hard and then we die

    C18 schreef:
    Ja, same here. Volgens mij was daar al een algemeen topic voor waar mensen hun naam ik kunnen zetten, maar op de een of andere manier dringt dat niet echt tot mensen door.

    Die word door Rutger automatisch bijgehouden, dus daar kunnenz e neits posten I guess.


    Let it come and let it be

    Nwah, ik vind het eigenlijk altijd wel handig als mensen dat erop zetten, of anders in hun signature, anders weet ik nooit wie er ookalweer wie is.


    Alis volat propriis.

    Oppugno schreef:
    Hm, op van die algemene topics reageerd bijna niemand. Tegen.

    En andere topics worden gesloten, utieraard! (bat)


    Let it come and let it be

    Nou, voor mensen die actief meedoen in wedstrijden en such, is zo'n topic wel handig, dus ik moet toch tegen stemmen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oppugno schreef:
    Hm, op van die algemene topics reageerd bijna niemand. Tegen.
    Op die blablabla goes blablabla topics ook niet hoor :P


    Life is hard and then we die

    Epitaph schreef:
    Nou, voor mensen die actief meedoen in wedstrijden en such, is zo'n topic wel handig, dus ik moet toch tegen stemmen.

    Het is toch vanzelfsprekend dat ze mensen dat melden in eht wedstrijdtopic zelf? (Niet dat ik het altijd doe, of dat mijn deelnemertjes het alitjd doen, maar oké. En in zo'n algemeen topic staat alles braaf bij elkaar)


    Let it come and let it be

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Op die blablabla goes blablabla topics ook niet hoor :P

    Dat dus *O*


    Let it come and let it be

    Er is een topic, waarin alle usernameveranderingen automatisch komen te staan ;P Maar dat is dat officiele mormel.. x'D

    Nja, alsnog vind ik het niet handig, eigenlijk. Het is leuker om dan gewoon even een echt topic te maken, waardoor mensen je dan meteen herkennen tenminste. Want niemand gaat in dat algemene topic kijken en als mensen je oude naam herkennen en je zet dat in je titel ook, dan klikken ze er vaak wel op.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 20:58 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Countenance schreef:
    (...)
    Het is toch vanzelfsprekend dat ze mensen dat melden in eht wedstrijdtopic zelf? (Niet dat ik het altijd doe, of dat mijn deelnemertjes het alitjd doen, maar oké. En in zo'n algemeen topic staat alles braaf bij elkaar)

    M..Maar.. Ik plaats graag leuke verhaaltjes bij mijn nieuwe naam. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Op die blablabla goes blablabla topics ook niet hoor :P

    Nog altijd meer dan die algemene topics, maar dat is mijn ervaring en ik weet niet eens zeker of dat wel klopt =]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...