• deze cover


    Ik ben pas sinds afgelopen weekend een beetje bezig met bewerken en deze heb ik net gemaakt voor mijn nieuwe verhaal The Replacement


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind hem mooi, en knap dat je dat al zo snel zo goed kan.


    Me so good.

    Hij is mooi, maar de letter kleur vind ik niet mooi. Of ja, er niet bij passen.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 16:54 ]

    Ik vind hem eerlijk gezegd niet heel mooi, maar dat komt omdat ik een opleiding doe waar je dit soort dingen ook moet maken, dus ik let op andere dingen dan waar anderen op letten. De rode tekst verpest het een beetje, ik had voor een zachtere kleur gekozen maar goed, en ik vind het ook niet zo mooi dat hij schuin staat.
          Maar als jij er trots op bent, dan is het toch goed :'D


    To infinity and beyond •

    Ik vind hem wel aardig, alleen stoort die rode tekst mij. Ik vind die niet zo mooi staan bij de rest van de cover. Persoonlijk had ik die wit of zacht roze gedaan. (A)
    Het grootste geplakte plaatje zou ook iets scherper mogen, maar verder is hij erg mooi. Dat plakband is grappig gedaan.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Die tekst past er niet zo bij, maar zoals je plaatjes erin gemengd heb vind ik wel knap, als je pas sinds dit weekend bezig bent.


    Felix

    Ik vind deze persoonlijk niet zo mooi, maar dat is mijn mening


    Ex astris, sciencia