• Ik ga met Nimmagirl een quiz starten:P
    Maar nu moeten we een leuke titel en kunnen we erniet uit komen welke ideetjes het leukste zijn

    Zouden jullie willen stemmen?



    1.Gustav en Tom hebben een vriendin, maar wat blijkt ze hebben allebei het zelfde meisje !! (die persoon word ik) Ze gaan praten en blijkt dat hun meisjes van allebei het zelfde houden, en gaan ze voorstellen, wat blijkt voor 2per staat dat 1ne meisje daar, dan krijgen ze ruzie enz.


    2. Bill en Tom zijn op vakantie. Ontmoeten een meisje wat eenzaam en alleen op het strand zit, een beetje gitaar te spelen, Bill vind het mooi klinken en neemt het op en laat het aan Peter horen, ze mag mee optreden en op tour, alle jongens worden verliefd, ze moet kiezen


    3. Tom is bezig met een paar one night standjes, tot dat het kamer meisje binnen komt! Laat hij het meisje stikken waar hij mee bezig was, en gaat het kamer meisje versieren


    Kiezen maar !!

    2 vindt ik nog wel een tof idee

    alle drie zijn leuk maar als ik moest kiezen 2

    het 2e is het leukst xD

    Oke dan word het denk ik 2.. Nu nog een titel:P

    Wat vinden jullie van :

    Lonely Girl With Tokiohotel?(A)

    dies cool

    2 und mag ik dat meisje zijn
    PLEASEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    und ich habe keine idee voor eine titel

    Dies cool!!!!

    2 is best!!

    The Beach, One Guitar, 2 Handsome boys???


    death to the one at the end of the serenade.

    2 !!
    mag ik dan een rol (A)


    Gilles (ll)

    Nummer 2. ;;

    - Beach, love and, guitars.
    - The wind from the beach hurts me, just like all of your. Because i love you all.
    - Playing my guitar on stage, but i play with four boys. And all of them like me..


    -