• Ik had in het weekend met iemand afgeproken om vandaag naar de stad te gaan. Toen had ik gister perongelijk met iemand anders afgesproken. Dus zei ik dat ik al met iemand anders naar de stad ging. En nu is diegene boos etc :S Zit ze uit te flippen op MSN, en niet in het echt. Begint ze over mijn moeder enz ! DAT KAN MIJ ZO PISS OFF MAKEN (6) Zegt ze ''Doe de groeten aan je moeder'' En dat bedoelt ze niet letterlijk.


    I live for the applause, you will die for it.

    das kut ! zoiets kan toch gebeure of leg het dan aan mij ?? wel vaag.. okjj het is niet leuk maar ja je kan er toch zeker niet zo veel aan doen hea ...


    A Noble was Born in Chaos

    Najaah, wat stom dat ze dan over je moeder begint :S

    je had het mss iets sneller moeten zeggen ofzo

    ik begrijp wel dat ze boos is (ik bedoel maar, je hebt der soort van laten zitten) maar kon ze niet gewoon bij jullie beide lopen dan


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Het is een beetje jouw fout, eigenlijk. ;)
    Het geeft haar wel geen reden om te beginnen schelden ofzo.
    Bied je excuses aan, zeg dat jullie nog wel en andere keer naar de stad zullen gaan en zeg ook dat ze te fel reageerde en dat je dat helemaal niet oké vind. Succes!

    xX Elien

    p.s.: Naar 'Relatie'. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    zeg gewoon.. de groeten terug' of de groeten aan je vader xD dat doe ik dan altijd gewoon vaag en dom terug reageren...

    Ik vind het wat jou eigen schuld :')
    Jij hebt persongeluk met iemand anders afgesproken, had inplaats wat jij nu deed gezegt :" is het erg dat er nog iemand meegaat? Heb persongeluk ook met haar afgesproken.."
    Je vriendin was dan zker véél minder boos, maar toch blij dat jij haar niet vergeten bent..
    Ik snap de boosheid van jou vrienden héél erg, ik heb dat ook érg veel meegemaakt. Als ze nog eens zegt:" groeten aan je moederr.." zeg je gewoon.."zal ik doen, of groeten terug."

    xxBambi


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]