• Een vriendin (C.)die ik al sinds de eerste ken heeft de laatste tijd heel veel problemen.
    Ik hoorde zelf al een hele tijd niks meer van haar en een andere goede vriendin (A.) heeft het contact met haar verbroken.
    Ze zei, en dat doet ze nog steeds af en toe, afspraken op het laatste moment af. A. heeft een keer anderhalf uur op haar staan wachten terwijl ze 'op gesprek' was voor school, wat maar een paar minuten zou duren.
    Later hoorde ze van een vriend dat ze achter haar school had zitten blowen...
    Ondertussen hoorde ik van allemaal mensen die ik ken dat het niet goed met haar ging. Dat ze verslaafd was aan drugs en seks had met allemaal Turken omdat ze daar anders problemen mee zou krijgen.
    Het enige wat ik van haar zelf had gehoord was dat ze chlamydia had...
    Ik hoorde afgelopen weekend voor het eerst wat van haar en had voor vandaag met haar afgesproken. Toen ik voor haar school stond te wachten kreeg ik een smsje dat ze nog even snel een opdracht moest afmaken.
    Ik heb uiteindelijk een half uur op haar gewacht voordat ik het zat was en weg ging.
    Toen heb ik met A. wat gedronken in de stad, en zij was ontzettend boos, en stuurde, met mijn mobiel, een aantal smsjes naar C. Echt lullige smsjes.
    Net heeft C. me alles uitgelegt, ook van die drugs enzo (waar ze inderdaad aan verslaafd was), maar toch.
    Ik weet niet goed wat ik moet doen want dit is ook helemaal niet hoe ik haar ken. Tuurlijk, ik wist dat ze wat problemen had thuis maar met die drugs enzo had ik nooit achter haar gezocht...

    Het is misschien een beetje een onduidelijk verhaal, maar ik wou het toch even kwijt. ;$

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Zo hé, dat is nog eens wat. Kan ze er niet met iemand over praten? familie? psycholoog? idk.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 19:20 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Casual schreef:
    Zo hé, dat is nog eens wat. Kan ze er niet met iemand over praten? familie? psycholoog? idk.


    26 - 02 - '16

    Ik had dat ook met een vriendin die ik al sinds groep 1 ken. Dus echt al heel lang. We zijn heel lang beste vriendinnen geweest, maar toen ze naar de andere kant van het land verhuisde werd het minder. Nog steeds waren we wel goed bevriend en ze kwam regelmatig logeren. Ze is altijd al wat rebelser geweest dan ik en door wat problemen thuis ging ze al snel zekerheid zoeken bij jongens (nooit een goede reden).
    Ze is op haar veertiende een keer zwanger geweest, maar kreeg een miskraam. Ik schrok van de manier waarop ze er mee om ging. Ze ging heel enthousiast namen uitzoeken, terwijl ze wist dat zij noch haar moeder geld had. Ze is niet eens tegen abortie.
    Later kreeg ze iets met een vriend van mij. Via hem moest ik horen dat ze veel drugs deed. Hij heeft haar weggetrokken bij cocaïne. Daar baalde ik wel van. Ik heb het haar gezegd, maar ze heeft er omheen gepraat. Ze vertelde me alleen dat ze door een jongen, wie ze dacht een vriend was, verkracht te zijn. Maar nooit iets over drugs. Toen heb ik besloten haar te laten varen want ik kon niet doordringen tot haar.
    Vorig jaar werd ze nog een keer zwanger, maar kwam er vrij laat achter. Ik heb er nooit meer iets over gehoord, dus ik denk dat haar moeder haar alsnog een abortie heeft laten doen.
    Ze ging sneller door vriendjes heen dan ik bij kon houden... Nu spreek ik haar eigenlijk nooit meer.
    Ze vind alles wel goed. Nou, dan kan ik haar ook niet helpen, ook al heb ik het wel geprobeerd.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 12:49 ]


    I can't even think straight.