• Is er hier iemand die die film heeft gezien?



    Ik heb hem gisteren in de bios gezien en ik vind hem echt vet. Er zit gelukkig maar één zoenscene in, geen romantisch gezeik en 'i love you' zooi.

    So, wie heeft hem gezien en wat vond je ervan?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    neej neit gezien,
    maar er zijn er genoeg waar ik nog heel wil XD
    + deze nu dus ook -.-


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    MonkeyPie schreef:
    neej neit gezien,
    maar er zijn er genoeg waar ik nog heel wil XD
    + deze nu dus ook -.-


    Ghehe het is een aanrader, vind ik. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Yu'up, me. Een maand terug 'fzo. Hij's echt héél goed (: Er zitten van die stiltes in, maar juist in die stiltes wordt zoveel verteld.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Saybia schreef:
    Yu'up, me. Een maand terug 'fzo. Hij's echt héél goed (: Er zitten van die stiltes in, maar juist in die stiltes wordt zoveel verteld.


    Omg jij begrijpt me precies. Dan vraagt er iemand hoe het gaat, kijkt hij alleen en knikt. Heerlijk. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Caribbean schreef:
    (...)

    Omg jij begrijpt me precies. Dan vraagt er iemand hoe het gaat, kijkt hij alleen en knikt. Heerlijk. :9~

    Jua! Geen drama 'nzo. Gewoon een super film :'D Als ze zo samen in die auto rijden. Ik werd daar helemaal rustig van. En Ryan Gosling, I mean... (wbw)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Saybia schreef:
    (...)
    Jua! Geen drama 'nzo. Gewoon een super film :'D Als ze zo samen in die auto rijden. Ik werd daar helemaal rustig van. En Ryan Gosling, I mean... (wbw)


    I mean hij met zijn tanderstoker in zijn mond en een zonnebril op, I mean c'mon. :9~ Indeed geen onnodige drama en irritant liefdesgeslaam enzo, just perfect. :9~

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 18:50 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Caribbean schreef:
    (...)

    I mean hij met zijn tanderstoker in zijn mond en een zonnebril op, I mean c'mon. :9~ Indeed geen onnodige drama en irritant liefdesgeslaam enzo, just perfect. :9~

    Hallelujah _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nog niet, maar ik wil hem super graag zien, want Ryan Gosling én Carey Mulligan :9~:9~


    As travars

    Moriarty schreef:
    Nog niet, maar ik wil hem super graag zien, want Ryan Gosling én Carey Mulligan :9~:9~


    Ghehe goed bezig. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Maar één zoenscène?! & Ryan Gosling? Carey Mulligan? die film moet ik zien. :9~

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 19:45 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.