• Ik irriteer me dood aan mijn moeder.

    Zoals sommigen van jullie wel weten, is een vriendin van mij zwanger, maar die jongen waar ze zwanger van is, is de zoon van mijn moeder's beste vriendin. Alleen haar vriendin heeft dus allemaal dingen lopen zeggen, en zei overdrijft nog al extreem, ALTIJD.
    En ik bleef gisteren & eergisteren dus bij haar slapen.
    (Maar ben gisteren nog wel even thuis geweest tussendoor)
    Ook met een andere vriendin erbij.
    En het was gewoon heel gezellig en zo.
    En toen kwam ik net thuis begint ze mèteen te zeuren, over dat ik 'zogenaamt' laat thuis ben.
    Maar altijd als ik bij iemand anders slaap, kom ik s'avonds pas thuis.
    Daar heeft ze nog nooit moeilijk over gedaan, en ze heeft haar (mijn vriendin) altijd gemogen, totdat dit gebeurde.
    Dus ik zei tegen mijn moeder 'Dat is niet eens wat jou dwars zit. Jij hebt allemaal dingen gehoort en nu deugt zei in een keer niet meer terwijl jij niet weet wat er aan de hand is, en dat reageer je op mij af.' En toen begon ze dus weer te schreeuwen, en heb ik haar genegeert. Was het heel even stil begon ze weer 'Ja en hij is niet eens gek op haar. Hij vind haar zielig' Nou sorry hoor, maar ze hebben het al lang weer goed gemaakt, en hij sliep vannacht ook bij haar? Dus zo zielig zou hij haar niet vinden.. Dat is gewoon iets wat ze van zijn moeder heeft gehoort, wat dus niet waar is. En dat heb ik ook tegen haar gezegt, en nu zit ze extreem op mij te katten, terwijl ik er tog niks aan kan doen dat zei zwanger is? Wij zijn al langer bevriend, dat zei hem überhaud kent, en volgens mijn moeder gebruikt ze me alleen om uit te huilen enzo. Sorry hoor, maar het is net een paar dagen zo, en daarvoor ging ik ook veel met haar om.En het is al weer goed tussen hun, èn we hebben het hele weekend gewoon alleen gelachen,en hebben films gekeken en zijn de stad in geweest enzo.

    Sorry voor mijn lange zeikverhaal, maar ik word er helemaal moe van, hoe mijn moeder mij behandelt sinds dat tussen hun zo is. Daar heb ik tog niks mee te maken? Zei is gewoon een hele goede vriendin van mij, al 3 jaar. Ikmoesthetevenkwijt


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Waarom bemoeit jouw moeder zich daar überhaupt mee? :8


    26 - 02 - '16

    Troll schreef:
    Waarom bemoeit jouw moeder zich daar überhaupt mee? :8

    Ja, dat vroeg ik haar ook al.
    Maar daar kreeg ik geen normaal antwoord op..


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    vocalizer schreef:
    (...)
    Ja, dat vroeg ik haar ook al.
    Maar daar kreeg ik geen normaal antwoord op..


    Als ze niet normaal kan antwoorden zou ik het gewoon even negeren, ze draait vanzelf wel bij.


    26 - 02 - '16

    Troll schreef:
    (...)

    Als ze niet normaal kan antwoorden zou ik het gewoon even negeren, ze draait vanzelf wel bij.

    Ja, normaal raak ik altijd heel opgefokt als iemand tegen me aan het schreeuwen is, maar het is me gelukt rustig te blijven, en te zeggen dat ik hier geen zin in had, en nu laat ze me weer met rust gelukkig.

    Maar ik voelde me gewoon even kut, en moest het ergens kwijt.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    vocalizer schreef:
    (...)
    Ja, normaal raak ik altijd heel opgefokt als iemand tegen me aan het schreeuwen is, maar het is me gelukt rustig te blijven, en te zeggen dat ik hier geen zin in had, en nu laat ze me weer met rust gelukkig.

    Maar ik voelde me gewoon even kut, en moest het ergens kwijt.


    Ik snap het, en ik herken je gevoel. Ik ben op sommige momenten een echt emotioneel wrak en dan hoeft er maar een iemand tegen mij te blèren en dan zit ik al direct te huilen.


    26 - 02 - '16

    Troll schreef:
    (...)

    Ik snap het, en ik herken je gevoel. Ik ben op sommige momenten een echt emotioneel wrak en dan hoeft er maar een iemand tegen mij te blèren en dan zit ik al direct te huilen.


    Gezellig, zijn we met z'n tweetjes een emotioneel wrak.
    haha, nee maar mama die is nu slapen, iets wat ik nu ook ga doen,
    en toen ze naar boven liep zei ze alleen weltrusten.
    Ze begon er niet weer over, en daar ben ik heel blij mee, want ik ken mezelf, dan was ik gaan flippen. En daar schiet ik ook niks mee op, behalfe dat ik me dan alleen slechter voel.

    Maaranyway. Ik ga slapen, weltrusten.
    & dankje voor mijn hele zeikverhaal lezen :Y)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    vocalizer schreef:
    (...)

    Gezellig, zijn we met z'n tweetjes een emotioneel wrak.
    haha, nee maar mama die is nu slapen, iets wat ik nu ook ga doen,
    en toen ze naar boven liep zei ze alleen weltrusten.
    Ze begon er niet weer over, en daar ben ik heel blij mee, want ik ken mezelf, dan was ik gaan flippen. En daar schiet ik ook niks mee op, behalfe dat ik me dan alleen slechter voel.

    Maaranyway. Ik ga slapen, weltrusten.
    & dankje voor mijn hele zeikverhaal lezen :Y)


    Welterusten,
    en als er nog een keer wat is mag je me gerust pb'en (:


    26 - 02 - '16