• ER is altijd wel iemand in een klas die overal de schuld van krijgt, niet.? Dat als iemand met een porpje gooit ze ineens diegene aankijken terwijl diegene niets doet. Laar ik dat nou net bij mij in de klas zijn, Maar ik kan er niets aan doen, kijk met de decaan van de onderbouw kon ik het vinden en matste me nog wel eens, maar deze luisterd niet eens naar me en geeft meteen 2 uur...
    Terwijl ik niets doe,,.. ? Maarja wie geloofd mij..!?
    Hebben jullie dat ook..?

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

ik ben altijd de gene die overal de schuld van krijg maar ik lul me er altijd uit

Nee wij zijn als klas 1 grote vrienden groep <3

jup..

iedereen is een snitch in mijn klas, als de andere het heeft gedaan naaien zejuist die persoon die er nix mee te maken heeft, en laat ik nou eens dat kinje zijn ¬¬

Jaaa dat is best wel waar, vandaag ging bij ons zo van iemand een telefoon af, en toen gingen ze allemaal zeggen dat die ene persoon dat deeed, terwijl die eigenlijk de enigste was die gewoon aan t werk was.

Dat sooort dingen zijn best wel gierig.

T meest stomme is nog als je het zelf bent, maar ik zou er toch proberen over te praten, als je decaan niet wilt luisteren, zoek dan een leraar ofzo..

i need you like a heart needs a beat.

ik ben altijd de gene die overal de schuld van krijg maar ik lul me er altijd uit

laat ik dat niet meer kunnen, na zoveel gle briefjes moet je gewoon,... Man, ik haat die mensen bij mij op school echt...

Omg, mijn klas was vorig jaar vol met huppelkutjes :$
    Dus ik werd altijd uitgescholden voor GOTHIC.
    Nu valt het wel mee ^^
    Tenminste, de mensjes zijn aardiger en ik vind niet dat ze er 1 iemand uitkiezen om te pesten ofzo. Hoewel, je moet wel opletten met wat je zegt want je krijgt snel commentaar in de klas.

xoxo.

Gheghe, laat ik nou ook wel eens wat echt doen, maar dan is het niet altijd mijn schuld!!

Omg, mijn klas was vorig jaar vol met huppelkutjes :$
    Dus ik werd altijd uitgescholden voor GOTHIC.
    Nu valt het wel mee ^^
    Tenminste, de mensjes zijn aardiger en ik vind niet dat ze er 1 iemand uitkiezen om te pesten ofzo. Hoewel, je moet wel opletten met wat je zegt want je krijgt snel commentaar in de klas.

xoxo.

Jaa, dat heb ik ook, echt zwaaar vervelend.

i need you like a heart needs a beat.

Bij ons is dat Jelle Gerhards XD
    Hij is blijven zitten, en doet 9 v/d 10 keer ook alles..

all I want for christmas is a girlfriend

Bij ons is dat Jelle Gerhards XD
    Hij is blijven zitten, en doet 9 v/d 10 keer ook alles..

Kijk daar kan ik me in vinden maar die ene keer dat ik het neit doe krijg ik ook de schuld en heb ik weer een 2 urige.

Jilles ^^ een meisje gooide vorig jaar propjes en snoep naar het borde n Jilles kreeg overal de schuld van. Best wel lullig

ik krijg nou juist nooit de schuld terwijl ik het wel heel vaak doe... opzich wel makkelijk maar mijn schuldgevoel is soms wel kei groot.. als ik dan zeg dat ik het heb gedaan geloven ze me nog niet

ik krijg nou juist nooit de schuld terwijl ik het wel heel vaak doe... opzich wel makkelijk maar mijn schuldgevoel is soms wel kei groot.. als ik dan zeg dat ik het heb gedaan geloven ze me nog niet
    Hmmpf.//

same here,,ik kan echt zowat overal mee weg komen

Why don't you break my heart

(...)
    same here,,ik kan echt zowat overal mee weg komen

Jezus, mensen wat doe ik verkeerd.!!?o.O