Ik heb dus vorig jaar in de herfstvakantie een jongen ontmoet op schaatskamp.
En we hebben met ons vijven (Mijn vriendin, zijn vriend, zijn zusje, hij en ik) ontzettend veel lol gehad.
Maar ik ben dus verliefd op hem geraakt, en altijd gebleven. Wij waren ook best close voor mensen die zich pas een paar dagen kenden. En hij ging ook meer met mij om, dan met mijn vriendin, maar dat kan ook aan mij liggen.
Hij woont vrij dichtbij, als in, het is een kwartier met de auto. En ik heb zijn mailadres. En we mailen ook wel.
En we gaan binnenkort wat afspreken, dan gaan we schaatsen in Geleen met bovengenoemd groepje.
Maar ik ben een vrij verlegen typ als het om kennissen gaat. Met bekende(vrienden/familie) heb ik geen probleem en met totaal onbekende heb ik geen probleem, maar met kennissen wel.
En als ik gewoon vriendschappelijk met hem omga, ben ik bang dat ik me opdring. Maar ik wil niet met mijn gevoel blijven zitten.
Ik wil gewoon weten of hij hetzelfde voelt voor mij, zonder dat ik zeg dat ik verliefd ben op hem.
Hoe moet ik dat doen, want ik ben totaal onbekend op dat vlak.
-sorry dat het zo vaag is-
[ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 21:55 ]
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt