• Ik kreeg plots een idee -watikzelftochwelgoedvind- en zou dat graag willen uitwerken. Maar als ik het alleen ga beginnen, ga ik het nooit afmaken. Dus ik vraag aan jullie, wie er mee wil werken. Het gaat btw over Justin Bieber. ;x Maar zouden jullie zo lief willen zijn, om dit lijstje dan in te vullen?

    Leeftijd:
    Al eens een verhaal geschreven:
    Hoogst aantal abo's:
    Al eens in de top gestaan:
    Al eens over Bieber geschreven:
    Stukje van je schrijfstijl:


    xo'

    Leeftijd:14 jaartjes
    Al eens een verhaal geschreven: ja
    Hoogst aantal abo's:126, met een Justin Bieber verhaal
    Al eens in de top gestaan:Nee
    Al eens over Bieber geschreven:Ja
    Stukje van je schrijfstijl: Dit een stukje van een nieuw verhaal van mij. Het is een dagboek dus ik hoop dat je er genoeg aan hebt

    Lief Dagboek
    Sinds ik ben begonnen met de strijd tegen mijn lichaam heb ik het idee dat ik ook de strijd aan ben gegaan met andere dingen. Dingen die je niet aan de buitenkant kan zien, maar dingen die mijn binnenkant beheersen. Dingen waar ik eerder nooit van had gedacht dat ik die in mij had. Dingen waar ik eerder nooit van had gedacht dat ik ze zou moeten bestrijden. Op televisie zie je altijd dat oorlogen heel druk zijn, vol geschreeuw en gegil. Maar in mijn hoofd is het juist precies het tegenovergestelde. Het maakt mijn hoofd leeg en rustig. Het laat mij zien dat er veel meer is dat ik aan moet pakken.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 16:37 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    kun je nog steeds iets inzenden??


    Swag,♥ Van Inge(L)

    Als je nog steeds mensen zoekt:
    14
    Jaa
    Ongeveer 30
    Nee
    Ja
    Kijk anders even bij mijn story, ik ben nu op mijn ipod dus dat gaat een beeje moeilijk ;L


    Me so good.

    Leeftijd:
    18
    Al eens een verhaal geschreven:
    Ja..
    Hoogst aantal abo's:
    112
    Al eens in de top gestaan:
    Nee
    Al eens over Bieber geschreven:
    Nee
    Stukje van je schrijfstijl:
    Uuuuh... das best wel 16+. :')


    Life is hard and then we die

    Leeftijd: 15
    Al eens een verhaal geschreven: Ja, vroeger.
    Hoogst aantal abo's: 170
    Al eens in de top gestaan: Ja, toen bijna dagelijks
    Al eens over Bieber geschreven: Nee, nog niet.
    Stukje van je schrijfstijl: *klik*


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.