• muziek krijgen jullie inspiratie?


    Your make-up is terrible

    Om te schrijven bedoel je?
    Uhm,in dat geval geen want ik schrijf niet :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Van de liedjes op dit topic.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 9:52 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Two steps from hell en andere instrumentale, epische muziek

    [ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 9:53 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Tokio Hotel
    Omdat daar voor mij toch veel betekenis achter zit en dan word ik emotioneel en krijg ik inspiratie. (cat)

    Of Within Temptation; lekker dromerig bij sommige liedjes.


    Let the Night embrace you

    Geen. Ik werk lekker zonder muziek. :Y)


    I can't even think straight.

    Avril Lavigne


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Two Steps From Hell, zoals al eerder is gezegd :] En Infected Mushroom - Heavyweight.


    No growth of the heart is ever a waste

    Anhysbys schreef:
    Geen. Ik werk lekker zonder muziek. :Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Welcome Home van Radical Face, Broken Horses van de Freelance Whales, Colorblind van Counting Crows, Lippy Kids van Elbow, Video Games van Lana Del Rey & Ocean van John Butler Trio, dat soort liedjes. ^^


    everything, in time

    Beyonce, Jason Walker, Enrique Iglesias, One Direction


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Van Evanescence en Within Temptation.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ligt eraan aan welk verhaal ik schrijf, hoe ik dat wil schrijven en welke emoties ik erin stop. :Y)


    Felix

    Sigur Rós meldt zich aan. Hun muziek is werkelijk prachtig. _O_ Mijn inspirerende muziek verschilt heel erg. De ene keer is het een heel hoopvol ochtendlied en de andere keer een heel triest en mooi lied.


    wth.

    Gewoon klassiek of iets zonder tekst, anders raak ik afgeleid. En vaak zeggen de teksten me veel minder dan de muziek zelf.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mayfly schreef:
    Sigur Rós meldt zich aan. Hun muziek is werkelijk prachtig. _O_ Mijn inspirerende muziek verschilt heel erg. De ene keer is het een heel hoopvol ochtendlied en de andere keer een heel triest en mooi lied.


    I agree, +Sigur Rós is inderdaad geweldig heheh :3


    As travars