Met mijn beste vriendin. Ze heeft nu al 2 maanden een vriendje. En voor dat ze met hem had bleef ik echt bijna elke dag bij haar slapen, we hadden altijd lol en we konden over alles praten. Nu is dat totaal veranderd. In het weekend gaat ze altijd daar logeren en als het vakantie is blijft ze daar ook nog is logeren. Zoals nu is het een week vakantie ik dacht ja ik ga lekker naar haar heen en fun maken maar néé. Ik belde haar op en ze zei dat ze een week bij haar vriendje was. En ik was best gekwetst weet je wel. Ik heb haar echt zo veel te vertellen maar dat gaat niet. Ik mis de oude haar. Precieus of ik alleen goed voor haar ben als ze geen vriendje heeft. Wat moet ik doen? Ik weet gewoon niet meer hoe het verder moet. Ik wou er ook al is met haar over praten. Ik zei 'Weetje X sinds je met S hebt heb jij amper tijd voor mij.' en daar antwoorde zei op 'Dat is niet! Ik mag toch ook is bij mijn vriendje zijn?' en daar antwoorde ik dus op 'Ja tuurlijk, maar kijk hoe lang is het geleden dat ik bij jou ben blijven logeren?' en toen liep ze gewoon weg. Ik vind dit totaal niet meer fijn. De laatste tijd hebben we ook heel veel ruzie en dan gaat ze steeds huilen en dan kan ik het gewoon niet laten om haar teknuffelen en te zeggen dat het me spijt dat ik altijd zeg dat ze me laat vallen. Haar vriendje kan mij ook totaal niet hebben en ik weet niet hoe. Ik probeer altijd lief over tekomen maar voor meneer is dat weer teveel. Hij neemt haar gewoon van me af ofso. I need someone help.
[ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 17:12 ]
It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse