• Aria Montgomery= CrispsPink
    Mike Montgomery=
    Bryon Montgomery=
    Ella Montgomery=
    Ezra Fitz= Basecca
    Hanna Marin= Gnome
    Mona Vanderwaal=Unbroken
    Sean Ackard=
    Spencer Hastings= LJPayne
    Melissa Hastings= ginnygriffel
    Mevrouw.Hastings=
    Meneer.Hastings=
    Wren Kim=
    Ian Thomas=
    Jenna Canavaugh=
    Toby Cavanaugh=
    Emily Fields= rooziehale
    Carolyn Fields=
    Maya St.Germain=
    Naomi Zeigler=
    Riley Wolfe=
    Kelly Hamilton=
    Nicole Hudson=
    Ben Coogan=
    Mevrouw.Ackard=
    Meneer.Ackard=
    Stery Rosiè Londstõn= MustacheMe
    Cooper Blüsh Londstõn= MustacheMe

    [*tekst hier*] is uit je rol, [ b ]*naam van rol* [ /b ] is in je rol.

    Rollentopic

    Je mag maar maximaal 2 rollen spelen!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 16:32 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Aria Montgomery
    Ik zit wat in de keuken, terwijl Ella wat kookt en Byron de krant leest-Zoals gewoonlijk. Ik had werkelijk geen zin om Mike naar lacrosse te brengen, omdat de meeste jongens me daar kennen als dat maffe kind wiens ebeste vriendin is vermist. Ik probeer snel aan wat anders te denken, maar zie toch Ali's hartvormige gezicht voor me.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 23:55 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Aria Montgomery
    Ik loop door de gangen van Rosewood Day, naar Engels. Ik kreeg Engels van Ezra, oftewel mijn vriendje die ook nog eens mijn leraar is. Ik ben expres eerder gekomen, zodat ik wat extra tijd heb met Ezra.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    emily fields

    ik liep over het schoolplein richting het schoolgebouw, het is een jaar geleden dat allison is verdwenen. ik heb nog steeds het gevoel dat overal waar ik kijk ze op kan duiken, maar dat is onmogelijk. het 1e uur had ik engels. net toen ik mn kluisje sloot ging de bel. toen ik het lokaal binnenliep zag ik tot mijn verbazing aria zitten.


    (L)

    [ *kuch* uhm...volgens je post wil je Melissa hebben]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    ja sorry, foutje


    (L)

    [ Geeft niks ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    dan doe ik dat stukje wel:

    emily fields
    ik liep over het schoolplein richting het schoolgebouw, het is een jaar geleden dat allison is verdwenen. ik heb nog steeds het gevoel dat overal waar ik kijk ze op kan duiken, maar dat is onmogelijk. het 1e uur had ik engels. net toen ik mn kluisje sloot ging de bel. toen ik het lokaal binnenliep zag ik tot mijn verbazing aria zitten.


    Now life has killed the dream I dreamed

    -Cooper Blüsh Londstõn-



    Ik zucht diep. Mijn eerste schooldag, ik loop mijn gigantische school binnen en kijk zoekend om me heen. Ik bijt op mijn lip en zou het liefst naar New York rennen om mijn oude vrienden weer te zien, maar dat kan helaas niet. Nog een zucht vertrekt mijn mond. Ik loop naar een plattegrond die tegen de wand hangt. Ik kijk waar het lokaal engels is en ren er vlug heen. Mijn lila All-star tas valt van mijn schouder en alle boeken liggen verspreid over de vloer. Ik word net zo rood als mijn haren en raap snel al mijn boeken bij elkaar, pleur ze in mijn tas en ren verder. Eenmaal bij het lokaal is de bel al gegaan en moet ik aan kloppen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Aria Montgomery
    Ik zie een jongen staan en denk dat hij nieuw is, aangezien ik hem nog nooit heb gezien hier.
    "Nieuw?" vraag ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Hanna Marin
    Met Mona aan mijn zijde liep ik door het winkelcentrum. Ik keek op mijn horloge en zag dat het al half negen was geweest.
    "Honey, we moeten langzamerhand maar eens naar school gaan," zei ik terwijl ik met mijn ogen rolde. "Maar eerst nog even langs bij Louis Vuitton!"
    We haakten onze armen in elkaar en liepen richting LV.

    Veel te laat kwam ik aan op school. De tweede les was zojuist begonnen en ik liep zonder een woord te zeggen mijn klaslokaal binnen. De leraar was overdonderd door mijn doen, maar hield zich stil. Ik glimlachte liefjes naar hem en begon mijn nagels te vijlen. Er was toch niets anders nuttigs te doen.

    Zou je misschien de rollen die gespeeld worden in de beschrijving kunnen zetten?


    Me so good.

    -Cooper Blüsh Londstõn-



    'Nieuw?' Vraagt een meisje met zwarte haren tot net over haar schouders. Ik glimlach schaapachtig en knik licht, 'Ja...'. Ik klop op de deur en hoor dat ik binnen mag komen. Ik bloos en loop het klaslokaal in met het meisje achter me aan. 'Sorry...' Voordat de docent wat kan zeggen zit ik al op de enige lege plaats aan het raam. Ik glimlach naar de jongen naar me en kijk dan naar de docent die druk uitlegt. Ik zucht en speel met de rits van mijn lavendel gekleurde Dolce & Gabbana vest.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Aria Montgomery
    Ik loop naar mijn plaats en probeer op te letten tijdens Engels, maar toch zit ik te denken aan Byron en Meredith.

    [ Wil Mona zo lief zijn om A te wezen en een sms'je naarAria te sturen. PB me erover ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    emily fields

    ik maakte aantekeningen van de dingen die mr.fitz allemaal zei. maar mn gedachten zaten ergens heel anders. mn moeder zei dat het huis van allison... nee wacht het oude huis van allison is verkocht. vanmiddag zouden de nieuwe mensen er gaan wonen. ik werd uit mn gedachtes gehaald door aria die me aantikte en daarna naar de docent wees. 'blijf je wel opletten, emily.' zei hij en ging daarna verder met zn uitleg.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Aria Montgomery
    "Mejuffrouw.Montgomery mag ik weten waarom u zo laat bent?" vraagt Ezra.
    "Ik moest nog wat boeken terugbrengen naar de bieb," zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.