• Ik loop niet echt met mijn miserie te pronken dus maar enkele mensen onder jullie zullen dit weten.
    Ik ben ongeveer een maand geleden omver gereden geweest en het was gelukkig bij een weekje gips en veel gigantische, pijnlijke blauwe plekken en schaafwonden gebleven. Nu is na al die weken nog steeds niet goed met mijn voet. Ik mank nog ontzettend veel en heb immens veel zeer als ik te lang moet rechtstaan. Dit is een serieuze belemmering voor mij, want ik studeer Chemie aan UGent en ik moet daar uren labo slijten. Dinsdag heb ik huilend het practicum verlaten omdat ik zoveel zeer had en ik heb de dokter nog eens gebeld. Vandaag heb ik dus weer te veel geld moeten donken bij die, in mijn ogen, onvriendelijke man en heb ik als slecht nieuws gekregen dat ik vanaf nu steunzolen moet dragen. Daar gaat weer al mijn geld. I guess shit happens, want mijn moeder heeft de hele tijd nog van niks gepoert over al mijn ziektekosten ondertussen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pffsh dat bitch. Bel haar even. (cat)

    Dat is inderdaad wel rot. ;x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Agape schreef:
    Pffsh dat bitch. Bel haar even. (cat)
    No money.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oooohmygod, ocharme. )':
    Ga gewoon naar een andere dokter, als hij zo onvriendelijk is zie ik echt geen reden om hem nog te blijven bezoeken. :/
    Veel beterschap. x


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Oooohmygod, ocharme. )':
    Ga gewoon naar een andere dokter, als hij zo onvriendelijk is zie ik echt geen reden om hem nog te blijven bezoeken. :/
    Veel beterschap. x


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Captain schreef:
    Oooohmygod, ocharme. )':
    Ga gewoon naar een andere dokter, als hij zo onvriendelijk is zie ik echt geen reden om hem nog te blijven bezoeken. :/