• Ik loop niet echt met mijn miserie te pronken dus maar enkele mensen onder jullie zullen dit weten.
    Ik ben ongeveer een maand geleden omver gereden geweest en het was gelukkig bij een weekje gips en veel gigantische, pijnlijke blauwe plekken en schaafwonden gebleven. Nu is na al die weken nog steeds niet goed met mijn voet. Ik mank nog ontzettend veel en heb immens veel zeer als ik te lang moet rechtstaan. Dit is een serieuze belemmering voor mij, want ik studeer Chemie aan UGent en ik moet daar uren labo slijten. Dinsdag heb ik huilend het practicum verlaten omdat ik zoveel zeer had en ik heb de dokter nog eens gebeld. Vandaag heb ik dus weer te veel geld moeten donken bij die, in mijn ogen, onvriendelijke man en heb ik als slecht nieuws gekregen dat ik vanaf nu steunzolen moet dragen. Daar gaat weer al mijn geld. I guess shit happens, want mijn moeder heeft de hele tijd nog van niks gepoert over al mijn ziektekosten ondertussen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pffsh dat bitch. Bel haar even. (cat)

    Dat is inderdaad wel rot. ;x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Agape schreef:
    Pffsh dat bitch. Bel haar even. (cat)
    No money.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oooohmygod, ocharme. )':
    Ga gewoon naar een andere dokter, als hij zo onvriendelijk is zie ik echt geen reden om hem nog te blijven bezoeken. :/
    Veel beterschap. x


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Oooohmygod, ocharme. )':
    Ga gewoon naar een andere dokter, als hij zo onvriendelijk is zie ik echt geen reden om hem nog te blijven bezoeken. :/
    Veel beterschap. x


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Captain schreef:
    Oooohmygod, ocharme. )':
    Ga gewoon naar een andere dokter, als hij zo onvriendelijk is zie ik echt geen reden om hem nog te blijven bezoeken. :/
    Veel beterschap. x
    Gaat nogal moeilijk want het is eentje voor trauma's en ik ben niet van Gent, dus veel weet ik daar ook niet zijn. Ze hebben mij op 't spoed ook die man doorgegeven en het ligt wel dicht van waar mijn kot is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ahhhh, echt? Serieus, als je er over wilt praten stuur me PB ofzo, want dit lijkt me nogal lastig. Ik zou gewoon er met hem over hebben, en of er misschien wat geld bij gestort kan worden. Als het echt te erg word kan je ook gewoon geld van mij lenen, dan stuur ik het op. Of je me nou wel of niet goed kent, dit wens ik niemand toe.
    I wish you good luck! xo


    We accept the love we think we deserve.

    Ik zou die bestuurder meppen geven... (ookal zou ik dat niet durven)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Aww, dat is wel heel erg! Stom dat je niet naar een andere dokter kan, heel veel beterschap dan maar! Btw, ik moet wel zeggen dat ze steunzolen op maat maakt en je er maar één paar nodig van hebt en er daarna dus geen kosten meer aan zijn, dus dat scheelt wel weer en het zou best fijn zijn als het zou helpen, toch? Ik zou overigens wel even contact opnemen met je moeder, misschien kan zij dan op z'n minst die steunzolen betalen, want ik vind dat zij ook wel wat mag doen hoor. Sterkte!


    “Love is a contradiction.”

    Nialltastic schreef:
    Ahhhh, echt? Serieus, als je er over wilt praten stuur me PB ofzo, want dit lijkt me nogal lastig. Ik zou gewoon er met hem over hebben, en of er misschien wat geld bij gestort kan worden. Als het echt te erg word kan je ook gewoon geld van mij lenen, dan stuur ik het op. Of je me nou wel of niet goed kent, dit wens ik niemand toe.
    I wish you good luck! xo
    Okey, dit is heel vriendelijk, maar leen nooit geld aan iemand die je niet kent, want dat zie je gegarandeerd niet meer terug. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Eastwick schreef:
    Aww, dat is wel heel erg! Stom dat je niet naar een andere dokter kan, heel veel beterschap dan maar! Btw, ik moet wel zeggen dat ze steunzolen op maat maakt en je er maar één paar nodig van hebt en er daarna dus geen kosten meer aan zijn, dus dat scheelt wel weer en het zou best fijn zijn als het zou helpen, toch? Ik zou overigens wel even contact opnemen met je moeder, misschien kan zij dan op z'n minst die steunzolen betalen, want ik vind dat zij ook wel wat mag doen hoor. Sterkte!
    Ja das waar, maar ondertussen moet ik het wel betalen. En eenmaal ik ze heb is het idd beter, maar ik moet nu ook voor nieuwe schoenen kijken daardoor en dat suckt wel hard.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?