• Oké, het zit zo. Ik heb morgen een handbalwedstrijd, allemaal niet zo heel erg veel mee aan de hand, maar ik ben dus gisteren gevraagd om morgen mee te doen met een team hoger. Wel omdat ze te weinig mensen haddne, maar ze hebben wel mij gevraagd en niet iemand anders, dus stiekem vind ik dit heel erg leuk en voel ik me gewaardeerd. Alleen zit ik weer met het stomme probleem dat ik teveel verwacht van een wedstrijd, te enthousiast erover doe, vervolgens niet kan eten, omdat ik zenuwachtig ben en harstikke honger heb tijdens de wedstrijd. Morgen ga ik het eten er gewoon inproppen, punt!

    Sorry, ik moest het gewoon even zeggen, hihi. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hahaha leuk voor je (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Hahahaha, naja veel plezier dan! ;D


    The girl saw the little bird, and knew she could fly.

    Symbol schreef:
    Hahaha leuk voor je (:


    26 - 02 - '16

    haha ik ben ook meegevraagt met de voetbal voor Dames 2, terwijl ik bij de B2 zit en ze ook mensen van Dames 3 kunnen vragen en dan mij met Dames 3 mee laten doen, dus ik heb echt precies hetzelfde! maar succes morgen! (:

    [ bericht aangepast op 21 okt 2011 - 20:19 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    iHoran schreef:
    haha ik ben ook meegevraagt met de voetbal voor Dames 2, terwijl ik bij de B2 zit en ze ook mensen van Dames 3 kunnen vragen en dan mij met Dames 3 mee laten doen, dus ik heb echt precies hetzelfde! maar succes morgen! (:


    Awesome! Veel succes! En bedaaaankt!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naizzz. En veel succes morgen! (:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Allemaal bedankt, jullie zijn lief!


    Big girls cry when their hearts are breaking