• Ik kreeg vanochtend telefoon van de moeder van mijn vroegeren bf, ze ligt in het ziekenhuis, ze is vanacht geschept door een auto, na het uitgaan... Ze is er best erg aan toe, maar ik weet niet wat ik moet.... WE zijn geen vrienden meer, maar toch kan ik er niet tegen, ik heb steeds de neiging om te gaan huilen, ook al haat ik haar ook..

    Maar ik wil ook niet dat ze weggaat...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Misschien moet je die haat een beetje opzij zetten, en haar steunen.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    stuur een kaartje of ga haar bezoeken


    Fanta rules

    Misschien is dit dé tijd om het goed te maken? Als je erom moet huilen, toon je aan dat je haar nog steeds aardig vind.
    Het kan moeilijk zijn, maar als je niet wil dat ze weggaat kan je vrede met haar sluiten?

    Little Stranger.

    Lieverd, als ik jou was zou ik even gaan. Al is het alleen maar om jezelf even een beetje gerust te stellen. Gewetensrust enz. Misschien kunnen jullie wel dingen uitpraten. En als ze je niet wil zien, dan kan jij daar niet veel aan veranderen.
    Sterkte x3


    Bored.

    Tja,Voordat je dit hgoorde ging je toch ook niet naar de'r toe en haate je der toch ook dus ik vind eigenlijk dat je gewoon door met je leven moet gaan.

    Klinkt hard maar da's wat ik ervan denk.

    Misschien moet je die haat een beetje opzij zetten, en haar steunen.

    helemaal mee eens!!!

    dan is het tog je vriendin niet meer... maar je moet haar wel steunen...

    want jullie zijn wle vriendinnen geweest...
    en misschien is het geluk met een ongeluk..
    want misschien kan het jullie (niet meer bestaande)vriendschap redden...

    succes he!!

    xxx


    Uzumaki Naruto<3

    @Tja,Voordat je dit hgoorde ging je toch ook niet naar de'r toe en haate je der toch ook dus ik vind eigenlijk dat je gewoon door met je leven moet gaan.



    Klinkt hard maar da's wat ik ervan denk.


    Straks haalt ze het niet, dan ga ik daar voor eeuwig me schuldig over voelen, dus ik denk dat ik gewoon ga...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Lieverd, als ik jou was zou ik even gaan. Al is het alleen maar om jezelf even een beetje gerust te stellen. Gewetensrust enz. Misschien kunnen jullie wel dingen uitpraten. En als ze je niet wil zien, dan kan jij daar niet veel aan veranderen.
    Sterkte x3

    Je hebt wel gelijk...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Lieford.


    *He's the one.

    Mm


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jana??


    *He's the one.

    (huil)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Schat ga gwn naar haar toe!


    *He's the one.

    Meid!<3

    Is dit misschien dan niet de tijd om je haat opzij te zetten en het goed te maken? Probeer het eens! En stuur anders een kaartje of ga eens langs! En waarom belde die moeder jou als jullie geen vriendinnen meer zijn? Misschien vroeg dat meisje wel naar je!<3

    Succes!

    xox <3 *hugs*


    I do not hook up.

    Ach poeperdd,
    Leg je haatgevoelens tegenover haar even opzij en ga eens looken. Misschien heeft ze je steun wel nodig, en misschien voel je je daarna al beter.
    Je moet gewoon gaan!
    ilu!<3.
    Succes poep.


    -