• Ik ga nu eens even mijn mening geven.
    Komt het:

    Waarom kan je je mening niet geven in Nederland? Als je zegt, dat je bijv. Geert Wilders goed vind, krijg je gelijk allemaal moslims en shit op je dak. Allochtonen dus. Ik vind Wilders dus goed, durf ik het te zeggen? Nee. Waarom niet? Dan ben ik binnen een paar dagen dood.

    Waarom is iedereen op TV dun? Ik vind dat echt irritant. (Bijna) Iedereen die presenteerd is dun, die acteerd is dun. BEROEMDHEDEN ZIJN DUN. In gewoon TV series is iedereen dun. Ik zat net te zappen op TV, en toen was er ook Bratz op. En wat zag ik? Iedereen daar is ook dun. En als er dan een dik iemand in zit, is het ook óóóverdreven dik.

    Waarom is er zo'n haat tegen tokio hotel? En niet tegen de Jonas Brothers, My Chemical Romance, 30 Seconds To Mars? Ik bedoel, als het komt omdat Bill make-up draagt, en verzorgd is? Dat slaat nergens op. Ik bedoel, Jared Leto draagt ook make-up hoor!!

    Ik wil nu géén haat reacties. Het eerste stuk over Wilders trouwens. Ik haat geen allochtonen, marrokanen whatever. Er zijn ook allochtonen die 'goed' zijn. Die wel gewoon een baan hebben, en niet leven van een uitkering die wíj betalen, en dan zijn ze ook nog aan het zwartwerken.

    Nou, dit was míjn mening. Nu die van jullie aub.

    AMEN, ik ben het met je eens.
    Alleen dat Geert Wilders gedeelte praat ik niet over, want ik heb niets met politiek enzo.


    Why don't you break my heart

    ... mijn mening is


    dat dat haatgedoe gewoon pure shit is.

    Ik uhhmm.. ben het met je eens?
    Over Geerd Wilders; soms is hij een beetje té, maar sommige Buitenlanders zitten hier voor de uitkering enzo =,= Máár ik weet dat er ook gewone mensen bij zitten.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ben het helemaalmet je eens. als over iets wat jij net hebt genoemt iets bij ons op school zegt word je er af gechopt. t is precies dat iedereen vrijheid van menings uiting moet krijgen xx


    So Wrong, It's Right <3

    btw,,
    wie is geert wilders?


    [/voeltzichdom]

    Sluit dit topic aub niet! Ik wil gewoon even iedereen zijn mening weten.

    btw,,
    wie is geert wilders?


    [/voeltzichdom]


    Een politicus. Of hoe je dat ook schrijft. En een goede!
    http://img255.imageshack.us/img255/5066/wilders31002onlinebildot7.jpg

    Ben het met je eens; en met Bush enzo ook; Ik bedoel zonder hem was die bandiet emh hoe heet hij ook weer; Saddam housein ofzow, dan liep die er nog hea.
    En iedereen maar zeiken over Bush. Ik wed dat als een van die mensen een dag president waren, dan ze binnen een week al onderuit gaan!


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ben het ook met je eens ^^
    Er was ook zo'n debat op tv dinsdag; Geert Wilders vond, dat in Gouda soldaten moeten komen. Want daar worden buschauffeurs bedrijgd door al die allochtonen die daar wonen. o.o Geert Wilders:'Wat wil je liever; Soldaten in Gouda voor een veiliger Nederland of duizenden soldaten in Afganistan waar wij niks van merken. Dan kies ík voor een veiliger Nederland.' Ander iemand:'Nou, daar ben ik het helemaal niet mee eens.'

    WTF?!

    Ik ben het met je eens.
    Behalve dat met Geert Wilders.
    Ik ben niet voor hem, ik heb niks met politiek.


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...