Waar het random over gaat:
Abigail is altijd een buitenbeentje geweest. Het molligere meisje, het meisje met de bril, het meisje dat er altijd nét niet tussen paste. Abigail wil het liefst zijn zoals de personages in haar favoriete boek Romeo en Julia. Ze begrijpt het verhaal volkomen, maar zoekt er meer achter dan de meeste andere mensen. Zo probeert ze het te vergelijken met een liefdesverhaal uit de tijd waarin we nu leven. Het lijkt dan ook meer op een droom wanneer ze Luciano ontmoet, de jongen met wie ze Romeo associeert. Laat hij haar zien dat liefde tijdloos is? En dat ze meer waard is dan ze zelf ooit heeft kunnen denken? Of word het gepest haar teveel?
Genres: Je verwacht nu dus dat ik de standaard dingen opnoem. Maar hoe weet je dan wanneer ik fantasie bedoel met elfjes of fantasie met gedachten? Precies, daarom geef ik er uitleg bij van wat je er mee kan verwachten.
Fantasie: Geen dingen met vampieren of elfjes, maar fantasie als in de dingen die je denkt, of droomt maar met een realistische draai.
Romantiek: Deze is wel gewoon zoals het aangeeft; een tikje romantiek.
Avontuur: Hier in het verhaal gaat het om Abigail die zichzelf moet overwinnen, maar ook wel degelijk het een en ander in situaties meemaakt.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
Doen: Ja/Nee
Origineel: Ja/Nee
Titel?: .....
Lots of love, Leave.
[ bericht aangepast op 17 okt 2011 - 16:38 ]
Feel the fire, but do not succumb to it.