• Heey ik zoek weer rollen omdat ik wéér een nieuw verhaal begin!(ja ik ga met mijn andere gewoon door!;))

    Hij is er!!:D:D





    http://www.quizlet.nl/quiz/222625/de-dochter-van-samy-deluxe-en--gepest-door-tom-kaulitz/


    ik kies de gene die het beste bij de rol past!;)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    bf hoofdrol.info komt
    Naam:
    Joyce.
    bijnaam:
    Joy.
    leeftijd:
    16.
    Plaatje(mag scene zijn!MAAR niet té bloot!!):
    http://l.yimg.com/img.tv.yahoo.com/tv/us/img/site/67/02/0000006702_20060920135432.jpg
    Tekstje(verplicht!Anders geen rol!):
    Hééééj lieverds.Ik ben joyce en ik ben 16.Ik ga ni alles aan jullie neus hangen want dat is saai.Alleen maar het belangrijkste.Zoals iedereen geef ik mega veel om mijn vrienden,en niemand mag ze dan ook pijn doen.Muziek is mijn grote passie.Ik kan echt nimeer zonder.Vanaf mijn 5 jaar ben ik zangles beginnen volgen,maar ondertussen ben ik er al mee gestopt,maar als ik eerlijk moet zijn.Zingen kan ik wel.Ik heb sinds kort de liefde van mijn leven ontdekt.Iedereen kent hem tegenwoordig wel en dat maakt mij soms wel is jaloers,maar wie is dat nu is niet?Nu willen jullie zijn naam weten?Ik kan het jullie vertellen!Bill,bill kaulitz.De zanger van tokio hotel met dat mega leuk haar n_n Ja ik wist dat jullie hem wel kende,en weetje..ik houw doodveel van hem.Maar ik moet gaan nu,bye!

    Welke rol: BF hoofdrol+vriendin Bill



    Naam: Silke



    bijnaam: Sillie



    leeftijd: 16



    Plaatje(mag scene zijn!MAAR niet té bloot!!): http://i304.photobucket.com/albums/nn186/uncoofbe/scenehairstyles.jpg



    Tekstje(verplicht!Anders geen rol!): Haaaix, Ik ben dus Silke. 16 jaartjes geleden ben ik op de wereld gezet samen met mijn tweeling zuske. Mijn ouders ben ik daar heel dankbaar voor want mijn zusje is mijn beste vriendin. Ik hou ontzettend veel van muziek en van mij zusjes en vriendinnen. Ik ben verslaafd aan Tokio Hotel! shoppen en lolly's. Als je 1 iets over mijn BF of zusje durft te zeggen dat slecht is krijg je lekker met mijn vuistjes te doen.. Voor de rest ben ik lief, spontaan soms wel koppig, en snel jaloers. En als je vraagt wie de HOTSTE jongen van allemaal is: BILL KAULITZ!!!

    info staat er =]
    laat je wete als ik de rol heb?
    x

    info staat er =]
    laat je wete als ik de rol heb?
    x

    ik laat het weten!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Okhe n_n

    Ik wil BF hoofdrol+vriendin Bil! Infokomt ç

    Welke rol: Vriendin Bil

    Naam: Annelies

    bijnaam: AnneliesPOEPKE, ZornikVerslaafde

    leeftijd: 17

    Plaatje(mag scene zijn!MAAR niet té bloot!!): KIJK MAAR IN FB!

    Tekstje(verplicht!Anders geen rol!):

    Haaii all my pretty's <3



    Mijn naam is dus Annelies, die ik eigenlijk haat en ik leef al zo'n 17 jaar op deze coole planeet. Yeah, ik ben eindelijk bijna volwassen maar héé, dat was ik al langer hooa. Ach, je ziet dus dat ik een klein ego heb, niet groot hoor maar gewoon. Een ego hebben is gezond zeggen ze toch niet Maar okay, wat verder over mij. Als ik tijd heb ga ik hiphoppen wat ik al erg lang doe. Namelijk van mijn 12 jaar, dat wil dus zeggen al 5 jaar. Jaja, ik ben niet alleen knap maar kan ook nog eens rekenen ook nog. Sorry, m'n ego is vandaag ietsje te groot dus sluit ik maar af.



    KiSsEz <3

    Welke rol: Vriendin Georg

    Naam: Kim

    bijnaam: Kimmie

    leeftijd: 18

    Plaatje(mag scene zijn!MAAR niet té bloot!!):
    http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg of http://i306.photobucket.com/albums/nn253/bambibabe69/Emo.jpg

    Tekstje(verplicht!Anders geen rol!):
    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 18 jaartjes oud.
    Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    Welke rol:
    Vriendin van de hoofdrol die haar helpt als ze gepest wordt(weet ook een beetje dat ze beroemt is!)+Vriendin Gustav
    Naam:
    Elle
    bijnaam:
    EllePellePlukje,, El.
    leeftijd:
    18
    Plaatje(mag scene zijn!MAAR niet té bloot!!):
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg


    Tekstje(verplicht!Anders geen rol!):
    Nou,, Ik zal even aardig zijn mezlef voor te stellen. Ik ben Elle, en 18 jaatjes geleden op deze wereld gedropt. Ik Hou van mijn Vriednjes en Vriendinetje,, en hun zijn mij alles, nieamtn mag dan ook aan ze zitten want dan maak ik ze af Ook hou ik heel veel van Muziek! Ik kan niet zonder dat. Zelf bespeel ik Gitaar,, Piano,, en de microfoon^^ Ik will heel graag leren drummen,, ik heb dan ook op Drumles gezeten,, aar die leraar geilde op me,, en hij was eng. dus dat doe ik ook nooit mee! Ik ben heel lie,, snel op me teentjes getrapt, en denk nooit na voordat ik iets zeg of doe, ik schaam me nergens voor, en ik kan me heel snel aan mansen ergeren. O,, Me hond heeft te veel engergie,, Tja ze zeggen dat beestjes op hun baastje lijken he Maar, ik ga Barbie,, Ja zo heet mijn Groote,, liefe Kweilende Mannelijke Hond!! Uitlaten.

    Dus ik moet jullie nu gaan verlaten, Xx Bye


    Dunno ><

    Kim,wil je ook bij de hoofdrol op school zitten of niet??


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    BYEBYE SKATIES <3

    ja is goed:D

    BYEBYE SKATIES <3


    Doeii!!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ja is goed:D

    okee!Dan mag jij je al de Vriendin van Georg noeme!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Karin voorlopig is dit mijn profiel in de plaats van BillxSilke ^^

    xx

    (...)
    okee!Dan mag jij je al de Vriendin van Georg noeme!;)

    xX


    Yay:D(K)