Applejack schreef: Jessie J is echt één van de weinige zangeressen die fatsoenlijk kan zingen live. Haar live versie van Who you are vind ik dan ook echt prachtig.
You gave me forever within the numbered days and I am grateful.
Applejack schreef: Jessie J is echt één van de weinige zangeressen die fatsoenlijk kan zingen live. Haar live versie van Who you are vind ik dan ook echt prachtig.
Agreed.
Daarnaast vind ik Jessie J een van de weinige artiesten die echte boodschappen verborgen heeft in haar teksten. Who's Laughing Now is daar een mooi voorbeeld van.
Ze zingt spatzuiver en geen enkele noot is vals. Dat je haar stem niet mooi vind is begrijpelijk, maar ze zingt echt verschrikkelijk zuiver en wat betreft kan het niet beter.
If you don't stand for something, you'll fall for anything.
Joachim schreef:
(...)
Agreed.
Daarnaast vind ik Jessie J een van de weinige artiesten die echte boodschappen verborgen heeft in haar teksten. Who's Laughing Now is daar een mooi voorbeeld van.
Klopt, haar teksten zijn echt heel mooi en hebben een mooie betekenis. Net als Rainbow van haar. Maar ze is dan ook begonnen als songtekstenschrijver en heeft veel teksten voor hele bekende artiesten geschreven.
If you don't stand for something, you'll fall for anything.