• In plaats van happy new year! ... Get it? ... Oké laat maar. :'D

    Het is zondag. Joepie. Morgen weer school. Joepie. Zucht.

    Ik ga dus echt niks doen vandaag behalve slapen. Jullie? :3

    Ik ga werken aan mijn verhalen en een aantal personages en verder lekker helemaal niks :'D
    En waarom zeg je dat nou, dat het morgen alweer tijd is voor school, ik wil nog even doen alsof het zaterdag is (no_chears)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ga morgen naar een heel groot soort feest waar je dan allemaal eten kunt proeven en kunt kopen. En ik ben moe!


    Physics is awesome

    De beste uitvinding ooit, huiswerk.
    Slaat echt nergens op wat we allemaal voor school moeten doen. In de les doen we niets maar we moeten wel thuis werken, flikker toch op.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    slapen, eten, huiswerk leren, slapen

    Everx schreef:
    slapen, eten, huiswerk leren, slapen


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Ik ga naar mijn vriendjee -epic wbw-
    Ik heb met hem sinds, een paar uur x'D Dus ik ga wel wat leuks doen (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    @ iedereen die over huiswerk/school begint,
    Waarom moet school nou weer zo leuk zijn en ons hele weekend vol plannen terwijl we de rest van de week ook al aan school besteden... Seriously. Haat aan school! D:

    Illuminati schreef:
    Ik ga naar mijn vriendjee -epic wbw-
    Ik heb met hem sinds, een paar uur x'D Dus ik ga wel wat leuks doen (:

    Haha, veel plezier dan! :'D

    Omdat ze denken dat wij niets liever doen dan onze vrije tijd besteden aan school


    Physics is awesome

    Altair schreef:
    (...)
    Haha, veel plezier dan! :'D

    Dankjee (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Eyes schreef:
    Omdat ze denken dat wij niets liever doen dan onze vrije tijd besteden aan school

    Ugh, naaiers.

    Altair schreef:
    @ iedereen die over huiswerk/school begint,
    Waarom moet school nou weer zo leuk zijn en ons hele weekend vol plannen terwijl we de rest van de week ook al aan school besteden... Seriously. Haat aan school! D:

    Echt he, en dan heb je ook nog van die kut leraren die zeggen "je school tijd is de mooiste tijd van je leven". Ik ben nog steeds aan het wachten dat die mooie tijd begint.
    Het stomme ook nog is dat het merendeel wat je leert je niet gaat gebruiken en wat je echt moet weten leren ze je op je vervolgopleiding. School is gewoon voor het grootse deel nutteloos.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Echt he, en dan heb je ook nog van die kut leraren die zeggen "je school tijd is de mooiste tijd van je leven". Ik ben nog steeds aan het wachten dat die mooie tijd begint.
    Het stomme ook nog is dat het merendeel wat je leert je niet gaat gebruiken en wat je echt moet weten leren ze je op je vervolgopleiding. School is gewoon voor het grootse deel nutteloos.

    Ik deel jouw mening compleet!
    Het is echt belachelijk gewoon.

    Ik moet je teleurstellen... Ik ga ook mijn huiswerk maken. ):


    Where there is a sea there are pirates...

    Alleen biologie, geschiedenis (en ja dat is een belangrijk vak want van fouten uit het verleden kunnen we leren in de toekomst) en Engels, Nederlands eigenlijk ook maar ik haat het vak en de lerares ook zijn eigenlijk nuttig


    Physics is awesome