• Grillig gewoon, ik zat rustig op mijn bed met mijn lappie en plots staat de TARDIS naast mij.

    Neen even serieus.

    Ik was zo triest om dat ding uit te knippen en in elkaar te vouwen omdat ik tsja, triest ben (hallo cirkelredenering).

    De TARDIS is een fictief ruimteschip en tijdmachine in de Britse sciencefictiontelevisieprogramma Doctor Who.
    De naam is een acroniem voor Time And Relative Dimension In Space, een relatieve dimensie en tijd in de ruimte. Het voertuig, dat van binnen groter is dan van buiten, had oorspronkelijk de eigenschap zich aan te passen aan de omgeving waarin het zich bevond. In 1963 is het bij een bezoek aan Londen echter blijven steken in de vorm van een politiehokje uit de jaren '50. Het geheel lijkt nog het meest op een blauwe telefooncel.

    Dit is vast niet het meest zinloze dat iemand hier ooit al gedaan heeft, toch?

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 19:33 ]

    Haha, ik moest lachen om je titel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Haha. Geweldig zeg (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    omg ik wil oooooooooooook :o
    unce ik ga waarschijnlijk volgend jaar januari naar the doctor who experience _O_

    [ bericht aangepast op 4 okt 2011 - 19:34 ]


    As travars

    uibhrjng. Nee, dat ben je niet. Ik heb 20 tardissen in mijn kamer staan. David Tennant is my favvv. SONIC SCREWDRIVERRR.*O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)



    Ik snap het niet :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Trouwens, kwam er nog een leuke Doctor uit? (wbw smiley)


    As travars

    Patronum schreef:



    Ik snap het niet :/

    ok. Good. But remove that bitch from this topic. This is now a Doctor Who topic. I declare it. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Patronum schreef:



    Ik snap het niet :/



    Moriarty schreef:
    Trouwens, kwam er nog een leuke Doctor uit? (wbw smiley)

    Nee, de deur wilt niet open en ik denk dat hij vast zit :Y)

    Meh, sorry hoor :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Moriarty schreef:
    omg ik wil oooooooooooook :o
    unce ik ga waarschijnlijk volgend jaar januari naar the doctor who experience _O_

    Unf :Y)

    Epic cx

    You retriggered my David Tennant-addiction.


    (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Colibre schreef:
    You retriggered my David Tennant-addiction.


    (cat)

    Haha, ik vind 'm echt de leukste :Y)

    AppleFritter schreef:
    Haha, ik moest lachen om je titel.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse