• Hoe het zou gaan als plotseling Stana Katic zwanger zou geraken.
    Bij Bones ging het vrij makkelijk met Emily Deschannel/Brennan. Zij was namelijk verliefd op Booth en dat had ze ook toegegeven. En in de voorlaatste aflevering hadden ze bij elkaar geslapen en was ze ook bij hem in bed gekropen.
    Maar bij Castle en Beckett is dat dus echt niet het geval. Zouden ze dan een andere Beckett nemen, of wat zouden ze dan verzinnen?
    Ik vroeg me dat af.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Meestal verzinnen ze er wel wat op, niet? Het gebeurt wel vaker in series.


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Meestal verzinnen ze er wel wat op, niet? Het gebeurt wel vaker in series.


    Ja, dat weet ik. Maar ik vroeg me af wat.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Ja, dat weet ik. Maar ik vroeg me af wat.

    Eerst spelen ze met kleding om het te verbergen en soms schrijven ze het zo dat ze er een aflevering of twee niet in zit. En daarna moeten ze nog wat verzinnen. XD

    [ bericht aangepast op 2 okt 2011 - 20:29 ]


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Eerst spelen ze met kleding om het te verbergen en soms schrijven ze het zo dat ze er een aflevering of twee niet in zit. En daarna moeten ze nog wat verzinnen. XD


    Haha. Of ze heeft een ONS gehad met Castle. ^^ Dan lig ik echt dubbel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt