• Ik liep gisteren in Tilburg, in de stad. En daar liepen overal mensen met koptelefoons rond [allemaal dezelfde], en er zaten overal mensen bij kraampjes aan de kant. Nu legt mijn vader dus uit dat ze bezig zijn met een soort van project; er liepen mensen rond die kleine toneelstukjes opvoerden, en de mensen met de koptelefoons konden die dus horen. Dus ik denk 'O, grappig' en vervolgens ga ik gewoon verder waar ik mee bezig ben. Dan komt er dus een man naar mij toe, in een roze geruite broek, en die begint tegen mij te praten. 'Zeg, mag ik van jou alsjeblieft 20 euro lenen, want ik wil een nieuwe broek. Alleen heb ik niet genoeg geld voor die broek, en wil ik dus van jou 20 euro lenen.' Dus ik heb iets van 'The fuck...?' En die gast praat gewoon verder en verder. En toen vroeg hij of ik alsjeblieft mee wilde naar een winkel zodat hij kon laten zien hoe die broek hem stond enzo. En achter mij stonden al die mensen met koptelefoons mij helemaal uit te lachen, want die konden natuurlijk dat hele gesprek volgen. En uiteindelijk loopt die gast dus weg met de boodschap: 'Asociale mensen, tegenwoordig..'

    Ieman ook ooit zoiets vreemds meegemaakt? (nerd)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dat is eigenlijk wel geniaal(hoera)

    Haha lol XD


    Where words fail, music speaks

    Dat is echt heel erg raar. :'D
    Was die man wel helemaal 100% ? x3

    Altair schreef:
    Dat is echt heel erg raar. :'D
    Was die man wel helemaal 100% ? x3

    Ja, het was een acteur, dus het was de bedoeling, maar toch :'p


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Tilbuuuuuuuurg! _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pariah schreef:
    (...)
    Ja, het was een acteur, dus het was de bedoeling, maar toch :'p

    Ooh oké :')

    Haha, zalig. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Haha, geweldig.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Cool! Nee nooit.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Atropos schreef:
    Haha, geweldig.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.